کد خبر: ۴۶۷۰۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
این مراسم با حضور اقشار مختلف و سخنرانی آیت‌الله میرباقری در محل حسینیه و کتابخانه آن فقید سعید منعقد شد.
به گزارش پایگاه 598، آیین نکوداشت و هفدهمین سالگرد رحلت آیت‌الله "حاج سیدمحمدعلی حائری طبسی" (ره) شامگاه جمعه در شهر مقدس قم برگزار شد.


در این مراسم نمایندگان بیوت مراجع عظام، علمای اعلام، اساتید سطوح عالی حوزه علمیه، هیئات مذهبی و اقشار متدینین حضور یافته و از شخصیت اخلاقی - علمی آن روحانی فقید تجلیل نمودند.


آیت‌الله "سید محمدمهدی میرباقری" عضو مجلس خبرگان رهبری به‌عنوان سخنران اصلی این مراسم، ضمن بیان معارفی از مبحث ولایت، خاطرنشان ساخت: صراط، امام است و راه دیگری در عالم نیست. شیطان همه‌کار می‌کند تا انسان را از امام جدا کند.


رئیس فرهنگستان علوم اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه "هرکس می‌خواهد قلبش نورانی شود، باید رو به پیامبر و اولادش بیاورد" اضافه کرد: وقتی کسی در خانه‌های ذکر وارد شود، دیگر دستگاه سقیفه نمی‌تواند وی را به لهو بکشاند؛ و خانه‌های ائمه و مخصوصا حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها مهمترین خانه‌های ذکر است که در آنجا لهو وجود ندارد.


آیت‌الله میرباقری تصریح کرد: یکی از ترفندهای دستگاه شیطان برای دور کردن مردم از امام، تکاثر در لهو است.


ایشان در پایان با گرامی‌داشت سجایای مرحوم حائری طبسی (ره) اظهار داشت: بیت علما هم خانه معارف و ذکر اهل‌بیت علیهم‌السلام بوده و بیت حضرت آیت‌الله حائری طبسی (ره) نیز از مصادیق این بیوت است.

 

 

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها