کد خبر: ۴۶۷۳۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
مراسم تقدیر از تیراندازان و مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر استان تهران در سال 98 برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی هیات تیراندازی استان تهران، این مراسم با حضور عباس خزایی رییس هیات تیراندازی استان تهران، سید عسکر میرطالبی نایب رییس و دبیر، هانیه خندان نایب رییس بانوان، روسای حوزه ها و هیات های شهرستانی و مسئولان کمیته ها در سالن تیراندازی بعثت برگزار شد.


در ابتدای این مراسم عباس خزایی رییس هیات تیراندازی استان تهران ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: سالن تیراندازی بعثت پس از حدود 5 سال تعطیلی با تلاش های فراوان و حمایتهای بی شائبه مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و همکارانشان بازسازی و بازگشایی و در اختیار علامندان به این رشته مفرح قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: علی رغم نبود بودجه و تنگناهای مالی و عدم تجهیزات کافی با برنامه ریزی دقیق و مناسب همکاران در هیات، تیم های تهرانی امسال در سطح بالایی نسبت به دوره های قبل در المپیاد استعدادهای برتر حضور یافته و با فاصله بسیار زیاد از سایر استان ها عناوین قهرمانی را در کشور کسب کردند.

رییس هیات تیراندازی استان تهران خاطر نشان کرد: مهمترین دستاورد و اهدف اصلی این المپیاد شناسایی و کشف چهر های جدید به منظور پشتوانه سازی تیم های ملی است که جا دارد از تمام دست اندرکاران، زحمت کشان و نوجوانان و خانواده های محترم آنان تشکر و قدردانی کنم. 

خزایی تصریح کرد: ما مصمم هستیم با همکاری حوزه ها و هیات ها مسابقات باشگاهی را  با ایجاد انگیزه بیشتر انجام دهیم. 

در پایان این مراسم از ورزشکاران و مدال آوران رشته های تفنگ و تپانچه دختران و پسران با اهدای لوح قهرمانی و جوایز نقدی تقدیر شد.

همچنین از طرف رییس هیات تیراندازی استان تهران از روسای هیات های فعال و کمیته های فعال این هیات تقدیر و تشکر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها