کد خبر: ۴۶۸۰۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اجتماعات بیش از هزار نفر در شهر سانفرانسیسکو در کالیفرنیای آمریکا از بیم شیوع کرونا ممنوع شد؛ همچنین نمودار روند پیشرفت کرونا در آمریکا شبیه ایتالیا است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، اجتماعات بیش از هزار نفر در شهر سانفرانسیسکو در کالیفرنیای آمریکا از بیم شیوع کرونا ممنوع شد؛ همچنین نمودار روند پیشرفت کرونا در آمریکا شبیه ایتالیا است.

اجتماعات غیرضروری بیش از هزار نفر در شهر سانفرانسیسکو واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا به دلیل ترس از گسترش شیوع ویروس کرونا، ممنوع شد.

این در حالی است که نمودار پیشرفت کرونا در آمریکا نشان می‌دهد روند گسترش شیوع و تلفات این بیماری در ایالات متحده شبیه الگوی نموداری این بیماری در ایتالیا حرکت می‌کند.



پیش از این رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند با گسترش ویروس کرونا در آمریکا، در پایتخت این کشور اعلام شرایط اضطراری شد.

بر این اساس، شهردار واشنگتن دی سی اعلام کرد به دلیل نگرانی‌ها از گسترش ویروس کرونا در این منطقه اعلام وضعیت اضطراری می‌کند.

در ایالت آریزونای آمریکا نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا وضع فوق العاده اعلام شد. در سیاتل برای مقابله با کرونا مدارس به مدت دو هفته تعطیل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها