کد خبر: ۴۶۸۲۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
رئیس مرکز آموزش و درمانی شهید مطهری برای چهارشنبه آخر سال و خطر جانی بیشتر در افراد دچار سوختگی با توجه به شیوع ویروس کرونا هشدار داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، مصطفی ده مرده ای روز دوشنبه افزود: احتمال ابتلا به ویروس کرونا در افراد دچار سوختگی بیشتر است، از این رو از همه مردم تقاضا داریم در چهارشنبه آخر سال مراقب خود و خانواده هایشان باشند.

 وی با بیان این نکته که سوختگی یک بیماری مادام العمر است و عوارض زیادی دارد، تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، اگر افراد دچار سوختگی شوند، وضعیت آنها وخیم تر است، از این رو خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند و از تجمع و برپایی آتش خودداری کنند.

رئیاین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی اظهار داشت: بر اساس هماهنگی به عمل آمده در ستاد بحران از سازمان شهرداری و نیروی انتظامی کمک خواستیم تا از تجمع افراد جلوگیری کنند و امسال با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا، امکان حضور خبرنگاران در مرکز شهید مطهری وجود ندارد، خودمان فیلم و عکس تهیه و برای رسانه ها ارسال می کنیم.

وی ضمن اعلام آمادگی بیمارستان طبق روال سال های قبل، خاطرنشان کرد: تمام متخصصان مرتبط در بیمارستان حضور دارند، تخت های بیمارستان را خالی و مرخصی نیروها را لغو کردیم. همچنین تمام تجهیزات لازم را آماده کردیم تا برای چهارشنبه آخرسال بتوانیم ارائه خدمت کرده ، ولی باز خواهش داریم افراد خود رعایت کنند و از پرتاب ترقه و مواد آتش زا خودداری کنند تا مشکلی پیش نیاید.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته(یکشنبه) اعلام کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۷۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها