أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۸۶۸۷
زمان انتشار: ۱۶:۴۱     ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
بهنام بانی، بهرام افشاری، مهدویان، امیرحسین آرمان، پژمان جمشیدی و حتی سینا درخشنده، میثم ابراهیمی و امید حاجیلی مشکی پوشیدند؛ معلوم نیست چرا مهمانان دورهمی در ایام نوروز عزادارند؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، روز اول جشنواره فیلم فجر امسال بود که برخی از بازیگران با لباس مشکی وارد "پردیس ملت" شدند و در نشست‌های خبری حضور پیدا کردند؛ در واقع همان‌هایی که به اصطلاح جشنواره را تحریم کرده بودند. برخی از کارشناسان این حرکت را نوعی خودنمایی رسانه‌ای دانستند. حالا با نمایی دیگر این حرکت در فضای نوروزی برنامه‌ای پربیننده در شبکه نسیم تکرار شده است. 

تلویزیون , برنامه تلویزیونی دورهمی , مهران مدیری , شبکه نسیم , عید نوروز , ویروس کرونا ,

جایی که بهنام بانی با "قرص قمر2" وارد استودیوی برنامه "دورهمی" می‌شود اما با پیراهن مشکی! یا پژمان جمشیدی آنقدر ناراحت و غمگین است که انگار در برنامه‌ای حزن‌انگیز حاضر شده و از طرفی دیگر بهرام افشاری، محمدحسین مهدویان، بنیامین بهادری و برخی دیگر از مهمانان هم با پیراهن‌های مشکی به حرف‌های تلخ و فضای ناامیدی مشغولند. همان اتفاقی که قبل از ویژه برنامه‌های نوروزی با حضور شقایق فراهانی روی آنتن اتفاق افتاد. زمانیکه از او می‌پرسد احساس خوشبختی دارید و می‌گوید نه! یا این جمله را مطرح می‌کند که: "من افسرده، سرخورده و ناامیدم!".

یادمان می‌آید قبل‌ترها که مهران مدیری از تماشاگران خواست تا سؤال‌های خودشان را درباره پشت پرده‌اش بپرسند؛ یکی از تماشاگران درباره علت مشکی پوشیدنش سؤال کرد و او با حالت خنده گفت: پیراهن مشکی را برای خوش تیپی و لاغری می‌پوشم! حالا این روزها که ویژه‌برنامه نوروزی "دورهمی" را شاهدیم در برخی مواقع پیراهن مشکی می‌پوشد همین دلیل را دارد و یا به دنبال اهدافی دیگرند؟

واقعاً چرا مهمانان برنامه "دورهمی" در نوروز، عزادارند؟ می‌خواهند چه چیزی را غیرمستقیم به مخاطب بگویند؟ آیا در شرایط کرونایی که مردم نیاز به شادی و آرامش و منتظر شنیدن حرف‌ها و دیدنِ رفتارهای امیدوارکننده‌اند، این عزاداری توسط هنرمندان در یکی از برنامه‌های پربیننده نوروزِ تلویزیون کار درستی است؟

چرا مهران مدیری و مهمانانش به جای انتقاد از سانسور در فضاهای مجازی‌شان به این پرسش، پاسخ نمی‌دهند علت مشکی پوشیدن و نوعی عزاداری در ایام نوروز مقابل دیدگان مردم چیست؟

"دورهمی" جزو پربیننده‌های نوروز 1399 است؛ از پلاتوهای جذاب مهران مدیری تا حضور هنرمندان سرشناس. البته که به برخی از موضع‌گیری‌ها و بحث‌های مطرح شده در برنامه نقدهایی وارد است اما دلیل تیپِ مشکی هنرمندان و برخی اوقات مجری و کارگردان "دورهمی" مهمتر است.

منتظریم که دلیل مشکی پوشیدن مهمانان و گهگاه "مهران مدیری" را بدانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها