أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۸۶۹۷
زمان انتشار: ۱۶:۵۴     ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از دستگیری عاملان گروگان گیری ۲ جوان ۲۲ ساله در ایرانشهر در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از دستگیری عاملان گروگان گیری ۲ جوان ۲۲ ساله در ایرانشهر در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

 سرهنگ "محمود سعادتی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: بامداد ششم فروردین ماه سال جاری در پی گروگان گیری ۲ جوان ۲۲ ساله در خیابان مالکی شهر ایرانشهر بلافاصله تیم‌های از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان ۲ دستگاه پژو ۲ جوان ۲۲ ساله را گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان ایرانشهر و شهرستان‌های همجوار با همکاری تمامی رده‌های عملیاتی پلیس به اجرا در آمد.

سرهنگ سعادتی عنوان کرد: کمتر از ۷۲ ساعت از زمان گزارش گروگان گیری، مخفیگاه متهمان را در یکی از مناطق حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی در عملیاتی مقتدرانه با محاصره کامل محل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۳ عضو این باند، گروگان‌ها را صحیح و سالم رها کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده از متهمان مشخص شد که این افراد به دلیل اختلافات مالی اقدام به گروگان گیری کرده اند.

وی اظهار داشت: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها