أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۸۷۰۱
زمان انتشار: ۱۶:۵۶     ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از انفجار خط لوله گاز صادراتی ایران در خاک ترکیه خبر داد و گفت: صادرات گاز به همین دلیل از ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه امروز متوقف شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از انفجار خط لوله گاز صادراتی ایران در خاک ترکیه خبر داد و گفت: صادرات گاز به همین دلیل از ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه امروز متوقف شده است.

مهدی جمشیدی دانا با اشاره به اینکه پیش از این نیز چندین بار خط لوله گاز صادرلتی ایران در خاک ترکیه منفجر شده، افزود: در اغلب موارد گروه پ.ک.ک اینکار را به دلیل اختلاف با دولت مرکزی این کشور انجام داده و در این نوبت نیز احتمال می رود گروه یاد شده این انفجار را انجام داده باشد.

وی افزود: این انفجار در نزدیک مرز ایران اتفاق افتاده و باعث شده صادرات گاز به این کشور از ساعت 6 و 50 دقیقه صبح امروز متوقف شود و طرف ترک تا این لحظه پاسخگو نبوده است.

جمشیدی دانا یادآور شد: به دلیل شیوع کرونا نماینده ترکیه در ایستگاه بازرگان محل خدمت خود را ترک کرده، اما به طرف ترک اطلاع رسانی شده و منتظر پاسخ آنها هستیم.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: معمولا سه تا چهار روز زمان برای تعمیر و از سرگیری صادرات گاز نیاز است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها