أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۸۷۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه ۱۵ فروردین در مراکز استان‌ها برگزار نمی‌شود.
به گزارش پایگاه 598، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه ۱۵ فروردین در مراکز استان‌ها برگزار نمی‌شود.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«با اهدای سلام و تبریک اعیاد شعبانیه، در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با عنایت به ضرورت استمرار عمل به مصوبه ابلاغی ستاد مذکور که منجر به توقف موقت برگزاری مراسم عبادی – سیاسی نمازجمعه شده است، ضمن قدردانی از صبوری و حسن اعتماد نمازگزاران جمعه به تدابیر اتخاذ شده، به استحضار می‌رسانیم: نماز جمعه ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹، همانند هفته‌های گذشته در مراکز استان‌ها اقامه نخواهد شد و در شهرستان ها، مطابق روال تعریف شده، بر اساس جمع بندی کمیته‌های استانی تعیین شده، با محوریت نمایندگان محترم، ولی فقیه تعیین تکلیف خواهد شد.

رعایت دستورالعمل‌های ملی در حوزه سلامت از سوی شما ملت شریف که منجر به مدیریت بیماری شده است، به فضل الهی و با مجاهدت مدافعان سلامت، ورود به مرحله کنترل بیماری را در دسترس قرار داده و دور نخواهد بود که نوید مسرت بخش آغاز اجتماعات دینی را با استاندارد‌های تعیین شده دریافت نماییم. در آستانه نیمه شعبان، متضرعانه از پروردگار متعال ظهور موفور السرور حضرت ولیعصر (عج) را مسالت می‌نمائیم و امید داریم چشم همه ما به جمال مهدی فاطمه روشن گردد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها