أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۸۷۵۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: موتورسیکلت‌ها هم همانند خودرو‌ها مشمول محدودیت و ممنوعیت تردد در شهر‌های استان هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: موتورسیکلت‌ها هم همانند خودرو‌ها مشمول محدودیت و ممنوعیت تردد در شهر‌های استان هستند.

حجت‌الله غلامی، اظهار کرد: موتورسیکلت‌ها هم همانند خودرو‌ها مشمول محدودیت و ممنوعیت تردد در شهر‌های استان بوده و تنها پیک‌های موتوری که برای حمل کالا فعالیت دارند مجاز به تردد در سطح شهر هستند.

وی تاکید کرد: براساس تصمیم ستاد کرونای استان اصفهان، پلیس در صورت مشاهده موتورسیکلت‌سواران تک سرنشین و یا به همراه خانواده به اعمال قانون و توقیف و انتقال موتور سیکلت به پارکینگ اقدام می‌کند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به ارزیابی مطلوب در استان اصفهان مبنی بر کاهش تجمع مردم در مکان‌های عمومی و توجه به توصیه مهم در خانه ماندن، گفت: همه شهروندان باید با رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی دست به دست هم بدهند تا هر چه سریعتر آمار ابتلا و انتقال این بیماری به حد صفر برسد و فشار کاری کادر بهداشت و درمان استان کاهش یابد.

غلامی یادآور شد: کماکان ۲۱۱ ایستگاه کنترل و غربالگری در ورودی‌های استان و شهرستان‌ها دایر است و محدودیت‌های تردد به استان را اعمال می‌کنند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اضافه کرد: تاکنون بالغ بر چهار هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو از مبادی ورودی به استان به استان‌های خود بازگردانده شدند.

وی با اشاره به اعمال قانون و محدودیت تردد خودرو از درِ منازل گفت: با توجه به اینکه برخی از شهروندان به دور زدن در شهر‌ها می‌پرداختند این قانون اجرا شد تا از این گونه تردد‌ها نیز جلوگیری شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها