کد خبر: ۴۶۹۰۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
رونالدو در یک پیام مردم را به حفظ اتحاد در دوران قرنطینه دعوت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آخرین خبر/ رونالدو در یک پیام مردم را به حفظ اتحاد در دوران قرنطینه دعوت کرد.
به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو که چندی پیش به بیمارستان‌ها در پرتغال کمک کرده بود حالا با انتشار یک پیام در اینستاگرام مردم را به حفظ اتحاد در دوران قرنطینه و مبارزه با کرونا دعوت کرد.
رونالدو در حساب‌هایش در شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام با انتشار دو عکس از خودش با ماسک‌های پرتغال (کشور محل تولدش) و ایتالیا (کشوری که در آن بازی می‌کند) نوشته: «در شرایط بسیار سخت به‌وجود آمده مهم است تا اتحاد داشته باشیم و از یکدیگر حمایت کنیم. باید تمام تلاش خودمان را انجام دهیم.»
رونالدو در انتهای متن خود از دو هشتگ «هرگز خسته نشوید» و «پشت ماسک» استفاده کرده و به این ترتیب از مردم درخواست کرده تا به مبارزه خود ادامه دهند.
رونالدو در ادامه دو عکس خود را به صورت استوری در اینستاگرامش منتشر کرده تا هر کس علاقه‌ داشت بتواند به بنیاد خیریه‌اش کمک مالی کند و این کمک‌ها به مردم نیازمند در دوران قرنطینه برسد.
پیش‌تر شایعات خبر داده بودند رونالدو هتل‌هایش را به بیمارستان تبدیل می‌کند اما با تکذیب این خبر اعلام شد ستاره ۳۵ ساله تیم یوونتوس به همراه ژرژ مندز، مدیربرنامه‌هایش جهت تجهیز بیمارستان‌ها هم کمک مالی کرده و هم پنجاه‌ هزار ماسک توزیع کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها