کد خبر: ۴۷۱۱۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
فرزند شهید گرانقدر علی‌محمد رضایی گفت: در همان سالی که به دنیا آمدم، پدرم به شهادت رسید و زمانی که برای آخرین بار از ما جدا شد، برایم نوحه حضرت رقیه (س) را خواند.

فاطمه رضایی امروز در حاشیه اردوی راهیان نور در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: نوار روضه حضرت رقیه (س) با صدای پدرم تنها یادگار او است.

وی افزود: دوست دارم پدرم را بیشتر بشناسم و عمق وجودی ایشان برایم کشف شود تا بتوانم برای او شاگردی کنم.

فرزند شهید گرانقدر علی‌محمد رضایی افزود: ایشان متوسل به حضرت زهرا (س) و چه در حیات و چه بعد از شهادت گمنام بود؛ به گونه‌ای که حتی دوستان صمیمی‌اش هم او را خوب نمی‌شناختند.

وی تصریح کرد: من بر دست تمامی زائران و خادمان شهدا بوسه می‌زنم و بر خود وظیفه می‌دانم که نسبت به کسانی که به پدرم احترام می‌گذارند و به اینجا می‏آیند، خدمت‌رسانی کنم.

رضایی با بیان نقش فرزندان شهدا در جامعه گفت: فرزند شهید بودن خیلی سخت است و جامعه توقع خاصی از ما دارد؛ اینکه ما فرزند شهید هستیم و با شهادت پدرمان در قبال جامعه مسئولیتی نداریم، تفکر غلطی است و ما نیز راه پدرانمان را ادامه خواهیم داد، چراکه می‌رویم تا شمع اسلام و انقلاب روشن بماند.

وی گفت: پدرم در عملیات والفجر8 در منطقه فاو به شهادت رسید و زمانی که برای نخستین بار به یادمان اروندرود رفتم؛ حس آشنایی داشتم و احساس می‌کردم که با این نقطه غریبه نیستم و علاقه دارم که خاک آنجا را به سرم بکشم، آنجا آغوش پدرم است و من در آنجا احساس آرامش می‌کنم.

مسئول روابط عمومی و فرهنگی اردوگاه خواهران فتح‏المبین همچنین در ادامه با بیان اقدامات فرهنگی انجام شده در این مکان گفت: برپایی اتاق "دارالذکر" به همراه فضاسازی مناسب و ایجاد غرفه‌های کتاب با موضوعات دفاع مقدس از جمله اقدامات انجام شده در این اردوگاه است.

وی از اجرای برنامه‏ای به نام "حنا بندان" خبر داد و افزود: زائرانی که قصد رفتن به یادمان‌ها را دارند، در این برنامه برای مبارزه با هوای نفس آماده می‏شوند.

رضایی در پایان تأکید کرد: مراسم حنا بندان در فرهنگ جبهه، مراسم خاصی بود که رزمندگان در دوران دفاع مقدس و در شب قبل از عملیات با بستن حنا بر دستان از ایجاد آمادگی برای رویارویی با دشمن و استقبال از شهادت برگزار می‌کردند.

به گزارش فارس؛ شهید والامقام علی‌محمد رضایی در سال 1364 در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید و پیکرش پس از 18 سال در سال 1382 به آغوش خانواده بازگشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۷ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
روحش شاد يادش گرامي باد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها