کد خبر: ۴۷۳۶۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۲۹ تير ۱۳۹۹
بار دیگر شیطان نفس، دست از آستین انسان نمایی گمراه برون آورد و فرشته ای معصوم که تنها جرمش تقوا و پاکدامنی بود را مظلومانه شهید کرد.
به گزارش پایگاه 598، در بروجن، شهری سنتی و صمیمی حدود ۶۰ کیلومتری شهرکرد به کتابخانه ای زیبا و پربار می رسی که بر سینه آن نوشته اند: کتابخانه معصومه آرامش.

می پرسی معصومه کیست؟ می‌گویند دختری که شهید عفاف خویش شد و مشهد او کتابخانه!!!

دختری که به قرآن عشق می ورزید، شیفته نهج البلاغه بود و فرصت های خویش را پس از کلاس و مدرسه در کتابخانه می گذارند و با تأمل های ژرف به جست و جوی ناشناخته ها می پرداخت و شور یافتن و تکاپوی فهمیدن قانون زندگیش بود.

چندین بار در شهرستان و استان در مسابقات نهج البلاغه مقام آورده بود.

نوشته های زیبا داشت و ناگهان ...

یک روز در کتابخانه غرق مطالعه بود.کم کم خلوت کتابخانه مستخدم کتابخانه را که شرارة شهوت از او جهنمی متحرک ساخته بود برانگیخت تا به حریم عصمت و پاکی دختر دست تعدی بگشاید.

معصومه ناگهان او را مقابل خود دید: خواهش شیطانی شعله در چشمانش انداخته بود، چنگ انداخت و معصومه و عصمتش به مقابله ایستادند. کوشید تا خود را از چنگال او برهاند و این مقاومت او حماسة اخلاقی را رقم زد و معصومه «شهید پاکدامنی» خود شد. کارد به حلقومش نشست و او که با نهج البلاغه انس داشت و شهید شمشیر را می شناخت حلقومش را به تیغ سپرد اما تن به گناه و تباهی نداد.

چند روز بعد پیکر او که در چادر عفافش پیچیده و ضربات کارد جای جای بدن مطهرش را شکافته بود در گوشه ای پیدا شد و قاتل در میدان شهر به دار مجازات آویخته شد.

بار دیگر شیطان نفس، دست از آستین انسان نمایی گمراه برون آورد و فرشته ای معصوم که تنها جرمش تقوا و پاکدامنی بود را مظلومانه شهید کرد. پاسداری را که تا آخرین لحظه حیات پرافتخارش از سنگر عفاف و حجاب دفاع می کند و با مرگ با عزت و قهرمانانه اش، وفاداریش را به عقیده اش به پرچمدار مکتب عصمت و عفت «حضرت فاطمه زهرا(س)» و دفاع از ارزشهای مقدس اسلام به اثبات می رساند.

سال ۱۳۶۹، شهادت معصومانه این دانش آموز، تحولی شگرف در منطقه آفرید اما دریغا که بازتاب و تبلیغ کافی نداشت. آیا در آیندة نزدیک یادوارة این شهید عفاف و عصمت را شاهد خواهیم بود؟؟؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها