کد خبر: ۴۷۳۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۲ فروردين ۱۳۹۱
رهبر شیعیان بحرین در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته خود با اشاره به اصلاحات صوری رژیم آل‌خلیفه جهت تحریف افکار عمومی، بر ادامه مبارزه مردم بحرین تا تحقق خواسته‌های برحق‌اشان تاکید کرد.

پایگاه اطلاع رسانی شیعه، آیت الله شیخ "عیسی قاسم" در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته خود که در مسجد امام صادق (ع) منطقه الدراز در نزدیکی منامه برگزار شد، بر ادامه مقاومت مردم بحرین تاکید کرد.

شیخ عیسی قاسم تاکید کرد که صدای مظلومیت مردم بحرین همیشه بلند خواهد بود و کسانی‌که قصد دارند، به هر طریق ممکن این صدا را در گلو خفه کنند و مانع رسیدن آن به گوش حق طلبان جهان شوند، هیچ‌گاه به خواسته خود نخواهند رسید.

وی با اشاره به نشست سران اتحادیه عرب در بغداد و تلاش‌های صورت گرفته برای عدم مطرح شدن بحران بحرین در این نشست گفت: این یکی دیگر از ستم‌های اعمال شده علیه ملت بحرین است که این فرصت را به رژیم حاکم می‌دهد تا با ادامه سرکوب‌گری‌های وحشیانه خود صدای برحق مردم بحرین را در گلو خفه کند.

رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد: قضیه بحرین در حالی در نشست سران اتحادیه عرب در بغداد مطرح نشد که سران این کشورها خود را منادی حق و آزادی و دمکراسی می‌خوانند، اما در کشورهایشان شدیدترین سرکوب‌ها علیه اصلاح اصلاح طلبان و حق طلبان اعمال می‌شود.

شیخ عیسی قاسم در ادامه سخنان خود افزود: با وجود تمام این اقدامات و حمایت‌های روا داشته شده، از رژیم آل‌خلیفه مردم بحرین همچنان به مبارزات خود تا تحقق خواسته‌هایشان ادامه می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها