کد خبر: ۴۷۳۷۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۳۰ تير ۱۳۹۹
دنی آلوز:
دنی آلوز ستاره برزیلی سابق بارسلونا می گوید باعث و بانی اول انتقال نیمار به بارسا بوده است.

به گزارش "598"؛ نیمار سال 2013 در حالی راهی بارسلونا شد که از رئال هم پیشنهاد بسیار خوبی داشت و حتی گفته می شد با این باشگاه به توافق نیز رسیده است. در واقع سران رئال اطمینان داشتند که او را جذب خواهند کرد ولی در آخرین لحظات نیمار به پیشنهاد بارسا پاسخ مثبت داد. او روزهای خوبی در بارسا داشت ولی تابستان 2017 ترجیح داد راهی پی اس جی شود.

بارسا سال گذشته تلاش های زیادی برای بازگرداندن نیمار کرد ولی در این امر ناکام ماند.

 

 

 

 

دنی آلوز ستاره برزیلی سابق باسا در مورد نیمار گفت:« اگر بارسا زودتر برای بازگرداندن نیمار اقدام نکرد، به خاطر عصبانیت شان از جدایی او بود ولی سران بارسا خوب می دانند که نیمار می تواند به تیم کمک زیادی کند و در کنار مسی بارسلونا را یک بار دیگر به دوران اوج برگرداند. سطح تیم ها روز به روز نزدیک تر می شود و شما حتی با مسی، نیمار و رونالدو هم نمی توانید سلطه بی چون و چرایی برای رقبا داشته باشید و برای این مهم باید یک تیم منسجم باشید.»

 

آلوز ادامه داد:« نیمار به بارسا بازخواهد گشت در واقع من کسی بودم که باعث شدم نیمار به بارسا بیاید. او پیشنهادی فوق العاده بهتر از رئال داشت ولی به او گفتم اگر پول می خواهد به رئال برود ولی اگر می خواهد خوشحال باشد به بارسا بیاید. شما با مسی یا نیمار انگار با 13 نفر برابر حریف بازی می کنید.»

 

 

 

 

آلوز در مورد حفظ مسی گفت:« بارسا باید تحت هر شرایطی و به هر طریقی مسی را حفظ کند. او پرچم و نماد بارسلوناست و حتی باید نام نوکمپ را به نام مسی تغییر دهند. از دست دادن او بزرگترین اشتباه تاریخ باشگاه خواهد بود.»


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها