کد خبر: ۴۷۳۸۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۳۱ تير ۱۳۹۹
آیا حواشی جام حذفی و سهمیه را می‌گیرد؟
شکست برابر تراکتور شرایط طلایی پوشان این تیم را در سخت ترین برهه پس از بازگشت دوباره امیرقلعه نویی به سپاهان قرار داده است.

به گزارش "598"؛ هواداران سپاهان انتظار داشتند امیرقلعه نویی مانند مرتبه اول حضورش در سپاهان بتواند این تیم را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند؛ کاری که پیش‌تر نه یکبار که دو بار برای سپاهان انجام داده بود و این تیم را در آستانه هت‌تریک قهرمانی قرارداد که با کرانچار به سرانجام رسید.


در بازگشت دوباره امیرقلعه نویی اما شرایط متفاوت شده بود؛ پرسپولیس که طی نزدیک به یک دهه شرایط خوبی نداشت و کسب سهمیه آسیایی مهم ترین موفقیت های این تیم در این دوران به حساب می آمد، دوباره با برانکو قدرتمند ظاهر می شد و امیرقلعه نویی پس از پایان لیگ شانزدهم و هفدهم در لیگ هجدهم به سپاهان آمد تا ماموریت نیمه کاره‌ای که با تیم های تراکتور و ذوب آهن به سرانجام نرسیده بود را تمام کند.


طی دو سال اخیر امیرقلعه نویی و تیمش همواره مهم ترین رقیب پرسپولیس در کسب جام قهرمانی لیگ برتر و همینطور جام حذفی بوده اند و هنوز هم این رقابت در جام حذفی فصل جاری ادامه دارد.
اما حالا در اردوی سپاهان شرایط متفاوت شده و برخی از هواداران دست از حمایت همه جانبه از تیم کشیده اند؛ آن هم در شرایطی که سپاهان هنوز باید برای کسب سهمیه آسیایی با تمام وجودش تلاش کند و جام حذفی نیز دست نخورده پیش روی این تیم قرار دارد و شاگردان امیرقلعه نویی با پیروزی برابر استقلال در یک چهارم نهایی می توانند به نیمه نهایی رقابت ها برسند.


آنچه مسلم  است اینکه شرایط در اصفهان به نظر می رسد در بحرانی ترین روزهای خود از زمان حضور امیرقلعه نویی روی نیمکت تیم است و برخی بازیکنان با تجربه نیز در فضای مجازی تحت فشار شدیدی قرار گرفته اند.
امیرقلعه نویی در بازگشت دوباره توانسته بار دیگر طلایی پوشان اصفهانی را که شرایط خوبی با فرکی، ویسی و کرانچار نداشتند را بار دیگر به جمع مدعیان بازگرداند و طی دو سال اخیر، سپاهان در کنار پرسپولیس مدعی اصلی در کسب جام های مختلف بوده‌اند ولی در پایان موفقیت به اردوی رقیب دیرینه رفته است.


سپاهان اما همچنان، هم برای کسب جام حذفی شانس دارد و هم مدعی اول کسب عنوان نائب قهرمانی مسابقات در لیگ نوزدهم است؛ اما این فضایی که این روزها در اصفهان دیده می شود، شاید در هر دو جبهه کار شاگردان امیرقلعه نویی را برای رسیدن به اهدافی که دارند، سخت تر کند...

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها