کد خبر: ۴۷۴۰۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اعتقاد دارد رییس جدید دیوان محسابت کشور می تواند زمینه ساز فصل جدیدی برای نظارت بر انحراف منابع بودجه و مبارزه با فساد باشد.

به گزارش پایگاه 598،  جبار کوچکی‌نژاد در رابطه با انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور، گفت: بدون شک نمایندگان در صحن علنی امروز به نیروی باتجربه و جوان برای تصدی دیوان محسابت رای دادند.

نماینده مردم رشت در مجلس  شورای اسلامی تصریح کرد: به عبارتی بذرپاش دارای سوابق کاری خوبی است و این مهم در کمیته مربوطه، کمیسیون برنامه و بودجه و حتی امروز در صحن مورد توجه منتخبان ملت قرار گرفته است.

وی افزود: حضور فرد جوان و با انگیزه در دیوان محاسبات کشور می تواند زمینه ایجاد فصل جدیدی در عرصه نظارتی بر منابع بودجه را رقم بزند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین موضوع انحراف بودجه و مبارزه با فساد خصوصا در بخش دولتی از دیگر دغدغه ها است که می تواند با فعالیت فرد با سابقه و جوان برطرف شود.

 نمایندگان مجلس که امروز انتخاب رئیس دیوان محاسبات کشور در اجرای ماده 11 قانون دیوان محاسبات کشور را در دستورکار داشتند، مهرداد بذرپاش را با 158 رأی از مجموع 244 رأی مأخوذه به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها