کد خبر: ۴۷۴۰۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس اعتقاد دارد که هنوز قهرمانی آنها در سری آ قطعی نشده است.

به گزارش پایگاه 598، یوونتوس در حال حاضر با شش امتیاز بیشتر و یک مسابقه کمتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی آتالانتا در صدر جدول رقابت های سری آ قرار گرفته و آنها در صورت پیروزی در دیدار فردا شب خود مقابل اودینزه تا حدود زیادی قهرمانی شان را در فصل جاری مسابقات سری آ قطعی خواهند کرد.

 

 

 

 

مائوریتزیو ساری پیش از بازی فردای تیمش مقابل اودینزه گفت: " من از جنس ورزش هستم پس کلمه «تقریبا» برایم بی معنی است. ما می‌دانیم که باید چهار امتیاز کسب کنیم که البته کار دشواری نیز به حساب می آید. باید روی هر بازی به طور خاص تمرکز کنیم. ابتدا اودینزه و بعد سمپدوریا. باید کاملاً آگاه باشیم که دوره سختی پیش روی ما خواهد بود."

 

دبل کریستیانو رونالدو مقابل لاتزیو باعث شد که این فوق ستاره پرتغالی حالا با 30 گل زده و در کنار چیرو ایموبیله در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. ساری درباره او گفت: " من حدود 10 دقیقه پیش با رونالدو صحبت کردم و او گفت که کاملا آماده است. این بخشی از قدرت و توانایی او به حساب می‌آید که می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن از نظر جسمی و احساسی ریکاوری کند و البته فوراً روی هدف بعدی تمرکز کند. زوج رونالدو و دیبالا بهترین زوج دنیا محسوب می‌شوند."

 

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها