کد خبر: ۴۷۴۱۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
پایان شایعات جدایی برای ستاره ایرانی؛
ستاره ایرانی آمیان همچنان در این تیم حضور دارد و امروز مقابل بولون به میدان رفت.

به گزارش پایگاه 598، تیم آمیان که سامان قدوس را در اختیار دارد، مشغول آماده‌سای پیش فصل برای حضور در لیگ دو فرانسه است و به همین منظور، از ساعت ۱۸ امروز جمعه به مصاف تیم دسته سومی بولون رفت.

 

در حالی که پس از سقوط آمیان به لیگ دو فرانسه، اخباری مبنی بر جدایی قدوس از این باشگاه و رفتن به تیم معتبرتری در لیگ یک این کشور شنیده می‌شد، اما او همچنان در آمیان حضور دارد و امروز برای تیمش به میدان رفته است.

 

 

آمیان در دیدار تدارکاتی امروز مقابل بولون، از ابتدا سامان قدوس را در ترکیب داشت ولی در این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا بازی‌های دوستانه آنها با باخت آغاز شود.

 

نکته جالب توجه علاوه بر ادامه همکاری قدوس با آمیان، این است که او امروز با بازوبند کاپیتانی برای تیمش مقابل بولون به میدان رفت تا با توجه به قراردادش با این باشگاه، احتمال ادامه همکاری‌اش در لیگ دو فرانسه نیز با آمیان وجود داشته باشد.

 

 

ستاره ایرانی آمیان در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ یک فرانسه که بخاطر شیوع ویروس کرونا از  هفته بیست و هشتم به بعد نیمه تمام ماند و ادامه پیدا نکرد، به علت محرومیت چهار ماهه و مصدومیت طولانی مدت‌اش، تنها ۵ بازی انجام داد و موفق به زدن یک گل مقابل مارسی شد.

 

قدوس با بستن بازوبند کاپیتانی آمیان، تبدیل به نخستین بازیکن تاریخ فوتبال ایران شد که در یک باشگاه معتبر فرانسوی کاپیتان می‌شود.

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها