کد خبر: ۴۷۴۲۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۶     ۱۳ فروردين ۱۳۹۱
آخرین تحولات سوریه :
برخی گزارشهای خبری از تشکیل دولت جدید سوریه در آینده ای نزدیک خبر دادند. دولت جدید سوریه به نخست وزیری بثینه شعبان مشاور رسانه ای بشار اسد تشکیل خواهد شد. این درحالیست که قرار است بشار اسد در اواخر هفته نخست آوریل جاری در سخنانی، پایان عملی بحران در این کشور را اعلام نماید. اسد همچنین در سخنرانی خود اسراری را افشا خواهد کرد که تاکنون به هیچ جا درز پیدا نکرده بود.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری 598، همزمان با انتشار اخباری درباره اقدام قطر در خریداری ریاست نشست آتی سران عرب از عمان، برخی گزارشهای خبری از تشکیل دولت جدید سوریه در آینده ای نزدیک خبر دادند.

سایت سوریه شکوماکو با اشاره به اینکه دولت جدید سوریه به نخست وزیری بثینه شعبان مشاور رسانه ای بشار اسد تشکیل خواهد شد، تاکید کرد که قرار است بشار اسد در اواخر هفته نخست آوریل جاری در سخنانی، پایان عملی بحران در این کشور را اعلام نماید.

این سایت اشاره به زمان تشکیل این دولت و یا اعضای آن نکرد.

بثینه شعبان از برجسته ترین شخصیت های سیاسی سوریه و از سال 2006 تاکنون مسئولیت مشاور رسانه ای اسد را به دست دارد. وی متولد شهر حمص است.




از سوی دیگر، برخی منابع خبری از اقدام قطر در خریدن نشست آتی سران عرب از پادشاهی عمان خبر دادند.

سایت سوریه پرس گزارش داد که قطر مقام های عمانی را قانع کرده است تا در مقابل برخی پاداش ها و پیشنهادهای وسوسه انگیز و کوتاه آمدنهای شبهه ناک، ریاست آتی نشست سران عرب را به دست گیرند.

این درحالی است که نماینده دایمی سوریه در اتحادیه عرب اعلام کرده بود که نشست آتی سران عرب به جای پادشاهی عمان، در قطر برگزار خواهد شد.

عفیفی عبدالوهاب طی روزهای گذشته با اشاره به اینکه طبق توافق دو کشور مقرر شد که دوحه میزبان دور جدید نشست سران عرب باشد، افزود که این موضوع مربوط به رهبران عمان است. عبدالوهاب اما به سازوکار این توافق و دلایل آن اشاره ای نکرد.




در همین حال، منابع خبری گزارش دادند که بشار اسد در پایان هفته نخست ماه آوریل جاری در سخنانی درباره تحولات جاری در سوریه سخنرانی خواهد کرد.

روزنامه لبنانی الدیار با اشاره به اینکه اسد در این سخنرانی جزییات دسیسه ها علیه سوریه را بازگو خواهد کرد، نوشت: اسد همچنین در سخنرانی خود اسراری را افشا خواهد کرد که تاکنون به هیچ جا درز پیدا نکرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۳
۰
باید به جوجه کشور قطروحکومت بدوی عربستان گوشمالی داد تا مواظب باشد عرصه سیمرغ نه جولنگه شماست عرض خود می بریدو زحمت مسلمانان را کمی تا قسمتی ابری وسقوطتان را البته تسریع می کنید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها