کد خبر: ۴۷۴۳۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
همزمان با اتمام فصل ۲۰۱۹/۲۰ لیگ برتر انگلیس؛
مدافع کهنه‌کار تیم فوتبال اورتون و بازیکن سابق تیم ملی انگلیس روز گذشته همزمان با پایان رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس از دنیای مستطیل سبز خداحافظی کرد.
به گزارش پایگاه 598، لیتون بینز کاپیتان کهنه‌کار باشگاه اورتون و بازیکن سابق تیم ملی انگلیس روز گذشته پس از پایان دیدار تیم‌های اورتون و بورنموث در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که با باخت ۳ بر ۱ تافی‌ها در خانه‌ی خود همراه شد، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

این مدافع چپ ۳۵ ساله و انگلیسی که از سال ۲۰۰۷ پیراهن آبی‌های مرسی‌ساید را به تن کرد و به‌عنوان یکی از اساطیر باشگاه اورتون از محبوبیت خاصی در میان هواداران این تیم برخوردار است، با پیشنهاد یک‌ساله برای تمدید قراردادش روبرو شد اما ترجیح داد در پایان فصل ۲۰۱۹/۲۰ لیگ برتر انگلیس به دوران بازیگری خود خاتمه دهد.

 

کارلو آنچلوتی سرمربی نامدار اورتون درباره‌ی وداع بینز با مستطیل سبز عنوان کرد: هواداران باید قدردان او باشند. بینز یک الگوی فوق‌العاده‌ محسوب می‌شود. ما تصمیم داریم او را همچنان در تیم نگه داریم چرا که تجربه و دانش گرانبهایش برای باشگاه مهم است.

 

بینز در طول دوران حرفه‌ای خود تنها برای دو تیم ویگان و اورتون به میدان رفت. وی در ۳۴۸ بازی با پیراهن تافی‌ها موفق به زدن ۲۹ گل شد. این مدافع باتجربه همچنین ۳۰ بازی ملی با پیراهن تیم ملی انگلیس انجام داد و توانست در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ و در بازی مقابل مولداوی تنها گل ملی خود را به ثمر برساند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها