کد خبر: ۴۷۴۴۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
به گزارش گاردین
روزنامه گاردین در گزارشی نوشت نتایج تازه‌ترین مطالعات در بمبئی هند نشان می‌دهد بیش از نیمی از ساکنان نواحی زاغه نشین این شهر به ویروس کرونا مبتلا هستند .
به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه 598، مطالعاتی توسط مقامات شهری که روز سه شنبه منتشر شد حاکیست نتایج آزمایش خون روی ۶۹۳۶ نفر که به طور تصادفی انتخاب شده بودند نشان می‌دهد حدود ۵۷ درصد از افراد زاغه نشین و ۱۶ درصد از ساکنان نواحی غیر زاغه نشین شهر بمبئی دارای آنتی بادی‌های ویروس کرونا بودند.
درشهر بمبئی که حدود ۴۰ درصد از جمعیت آن در زاغه‌ها زندگی می‌کنند، تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار مورد ابتلا به ویروس شناسایی و ثبت شده است و بیش از ۶ هزار تن نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باخته اند.
شهر ۲۰ میلیون نفری بمبئی، سکونتگاه بزرگترین جمعیت زاغه نشین در هند به شمارمی رود. ولی مقامات محلی می‌گویند تلاش‌های گسترده آن‌ها مانع از شیوع ویروس در این نواحی شده است.
نتایج این بررسی همچنین نشان می‌دهد که مبتلایان بدون علامت احتمالاً درصد بالایی از موارد ابتلا به ویروس کرونا را تشکیل می‌دهند و همچنین میزان مرگ و میر احتمالا "بسیار کم" است.
این مطالعه شهری در بمبئی یک هفته پس از آن صورت گرفت که نتایج بررسی‌های مشابه دولتی در دهلی نو پایتخت بیست میلیون نفری هند نشان داد تقریبا یک چهارم از جمعیت پایتخت نیز به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها