کد خبر: ۴۷۴۵۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
وزیر امور خارجه لبنان؛
وزیر امور خارجه لبنان اعلام کرد، اين کشور از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت می‌کند.
به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه 598، از بیروت؛ "ناصیف حتی"، وزیر خارجه لبنان با اشاره به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به حاکمیت لبنان به ویژه طی روز‌های گذشته در مرز این کشور با فلسطین اشغالی تاکید کرد که طی دو روز آینده شکایت از رژیم صهیونیستی را تقدیم شورای امنیت می‌کنیم.
دولت لبنان هم روز گذشته اعلام کرده بود که در اعتراض به تجاوز  رژیم صهیونیستی به مزارع شبعا در جنوب این کشور، به سازمان ملل علیه این رژیم شکایت می‌کند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از وقوع چند انفجار و تبادل آتش در مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های کفرشوبا در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.
بر اساس ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نیرو‌های این رژیم به سمت نیرو‌های حزب‌الله که سعی داشتند وارد فلسطین اشغالی شوند، آتش گشودند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ادعای رژیم صهیونیستی را مبنی بر اینکه حمله و درگیری روز دوشنبه در جنوب لبنان از سوی نیرو‌های حزب الله آغاز شد، تکذیب کرد.
به دنبال شهادت یکی از نیرو‌های حزب الله لبنان در سوریه در حمله هفته گذشته رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق، طی روز‌های اخیر رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب الله، به حضور نظامی خود در مرز با لبنان افزوده بود.
در روز‌های اخیر گمانه زنی‌های زیادی درباره واکنش حزب الله به اقدام اسرائیل در محافل سیاسی و رسانه‌ای مطرح شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها