کد خبر: ۴۷۴۷۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بادی سگی 7 ساله از نژاد ژرمن شپرد اولین سگی بود که در آمریکا برای اولین بار توسط ویروس کرونا در جهان درگذشت.
به گزارش پایگاه 598، «سی ان ان» نوشت: بادی سگی 7 ساله از نژاد ژرمن شپرد اولین سگی بود که در آمریکا برای اولین بار توسط ویروس کرونا در جهان تلف شد.


رابرت و آلیسون ماهونی به مجله «نشنال جئوگرافیک» گفته اند؛ بعد مبتلا شدن رابرت به کرونا ویروس و چندین هفته درگیری در اردیبهشت ماه، سگ 7 ساله آنها در اواسط خرداد ماه مبتلا بودنش به ویروس توسط دامپزشک تایید شد.

بادی همچنین اولین حیوانی بود که به کرونا مبتلا شده بود. اما مطلبی که ذهن محققین را درگیر کرده این است که آیا این سگ بر اثر عوارض ناشی از کرونا فوت کرده یا سرطان لنفاوی که چندین ماه بود درگیرش بود باعث مرگ این سگ شده.

از این رو سخنگوی وزارت بهداشت شهر نیویورک گفت: تمهیداتی صورت گرفته است که جسد سگ را برای انجام عمل کالبد شکافی ببرند اما وقتی دستورالعمل ها با دامپزشک به اشتراک گذاشته شد، متوجه شدند که بدن سگ از قبل سوزانده شده است.

یک آژانس اطلاعاتی در آمریکا در مورد حیوانات مبتلا به این ویروس در ایالات متحده گزارش داده است که این حیوانات  شامل 12 سگ، 10 گربه و چند ببر و شیر هستند.

این آژانس اضافه کرد؛ در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر پخش شدن ویروس کرونا توسط حیوانات وجود ندارد، اما به نظر می رسد ویروس می تواند در برخی شرایط از افراد به حیوانات منتقل شود.

* ترجمه از: نیما رحیمی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها