أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۴۸۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
افشای یک پیش‌قرارداد: ورزشهای خطرناک ممنوع است
رسانه لهستانی «OnetSport» از پیش قرارداد عجیب رئال مادرید با رابرت لواندوفسکی پرده برداری کرد؛ پیش قراردادی که هرگز به قرارداد تبدیل نشد.
به گزارش پایگاه 598، رسانه لهستانی ««OnetSport در خبری اختصاصی از پیش قرارداد عجیبی رونمایی کرد که رئال مادرید در سال 2013 برای به خدمت گرفتن رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی آماده کرده بود. پیش قراردادی که البته هرگز به قرارداد تبدیل نشد تا لوا به برنابئو منتقل نشود.

 

رئال مادرید که در سال 2013 شاهد درخشش و گلزنی های خارق العاده لواندوفسکی با پیراهن دورتموند بود و در ماه آوریل همان سال در لیگ قهرمانان چهار بار دروازه اش توسط لوا فرو ریخته بود به فکر فرو رفت و تصمیم گرفت گلزن ملی پوش لهستانی را هر طور شده به برنابئو منتقل کند. به این ترتیب بود که با فشار فلورنتینو پرز، رئال در ماه دسامبر 2013 یک پیش قرارداد بسیار جذاب آماده کرد تا به لواندوفسکی پیشنهاد دهد.

 

 

در نسخه ای از این پیش قرارداد که توسط OnetSport»» منتشر شده مشخص است که این قرارداد پیشنهادی به مدت هفت سال تنظیم شده بوده. بر اساس این قرارداد لواندوفسکی هر سال 9.6 میلیون یورو از رئال دستمزد می گرفته و پاداش در نظر گرفته شده برای او هم رقم هنگفت 10.96 میلیون یورو بوده. او در ماه فوریه یک سال بعد این پاداش را از رئال دریافت می کرده.

 

 

اما نکته عجیب این پیش قرارداد فهرست فعالیتهایی است که لواندوفسکی از انجام آنها منع شده است.

 

بر اساس مفاد این پیش قرارداد، موتورسواری، سوار شدن بر قایقهای پرسرعت، اسکی، پاراگلایدینگ و سنگ نوردی برای لواندوفسکی ممنوع شده بود.

 

با توجه به این شرط و شروط عجیب برای لواندوفسکی، جالب اینجا است که چرا رئال مادرید وقتی یک سال پیش از آن گرت بیل را با قراردادی نجومی به خدمت گرفته بود در قرارداد او بندی قرار نداده بود که ستاره ولزی را از گلف بازی کردن منع کند.

 

در زمان تنظیم این پیش قرارداد شش ماه دیگر از قرارداد لوا با دورتموند باقی مانده بود. در نهایت لواندوفسکی به تلاشهای رئال پاسخ منفی داد چرا که پیش از آن به صورت شفاهی به بایرن مونیخ قول داده بود که بعد از اتمام قراردادش راهی مونیخ خواهد شد. اتفاقی که در تابستان همان سال افتاد.

 

 

لوا در دوران شش ساله حضورش در بایرن مونیخ در 285 بازی برای این تیم 242 گل به ثمر رسانده و حالا خود را به یکی از نامزدهای اصلی جایزه توپ طلا تبدیل کرده.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها