أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۴۹۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر ودیعه مسکن در سقف‌های ۵۰ میلیون تومان در شهر تهران، ۳۰ میلیون تومان در سایر کلانشهر‌ها و ۱۵ میلیون تومان در سایر شهر‌ها پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه 598،  با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر ودیعه مسکن در سقف‌های ۵۰ میلیون تومان در شهر تهران، ۳۰ میلیون تومان در سایر کلانشهر‌ها و ۱۵ میلیون تومان در سایر شهر‌ها پرداخت می‌شود. مستاجرانی که برای دریافت کمک ودیعه مسکن پیامک ارسال کردند باتوجه به آخرین رقم سمت راست کد ملی برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

کمک ودیعه مسکن با عنوان تسهیلات مرابحه خرید کالا و خدمات از محل منابع مالی اختصاص یافته به ستاد ملی مقابله با کرونا تامین می‌شود. لازم به ذکر است که بازپرداخت این تسهیلات به دو روش است یکی با با نرخ سود ۱۳درصد و بازپرداخت یکساله به نحوی که مستأجر در دوره قرارداد صرفا سود تسهیلات را پرداخت کند و اصل تسهیلات در سررسید تسویه شود و دیگری با نرخ سود ۱۲درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه به نحوی که مستأجر در هر قسط اصل و سود تسهیلات را پرداخت کند. شرایط دریافت‌کنندگان ودیعه مسکن به این شرح است که ۱۴ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۴» است می‌توانند اقدام کنند.

۱۵مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آ‌ها «۲و ۳» است. ۱۶ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۱» است. ۱۷مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۵»، «۶» و «۷» است. ۱۸ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۰»، «۸» و«۹» است. ۲۰ مرداد تمام متقاضیان جامانده نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند. اولویت دریافت این تسهیلات تازه عروس داماد‌ها، خانه اولی‌ها و خانوار‌های بالای ۵ نفر هستند. همچنین خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هم مشمول دریافت این تسهیلات هستند.

لازم به ذکر است که سابقه ۵ سال سکونت در شهر و دریافت نکردن هیچ گونه تسهیلات و یارانه دولتی در حوزه زمین و مسکن تنها بخشی از شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن است. رقم اقساط تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی شهر تهران ۵۴۰ هزار تومان، سایر کلان شهر‌ها با تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ۳۲۰ هزار تومان و شهر‌های کوچک برای تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی باید ماهانه ۱۵۰ هزار تومان پرداخت کنند. داشتن فرم(ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا از دیگر شرایط دریافت تسهیلات ودیعه مسکن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها