أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۴۹۷۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: دو پاساژ "علاءالدین" و "ارگ" بر اساس مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت نکرده‌اند که تذکرات لازم به رؤسای اتحادیه مربوطه ابلاغ شده است.
به گزارش پایگاه 598، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: دو پاساژ "علاءالدین" و "ارگ" بر اساس مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته پروتکلهای بهداشتی را به درستی رعایت نکرده‌اند که تذکرات لازم به رؤسای اتحادیه مربوطه ابلاغ شده است.

سرهنگ نادر مرادی با اشاره به احتمال تعطیلی پاساژهای پرتردد در تهران، گفت: با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا و تعطیلی مجدد برخی از صنوف در دو هفته اخیر، متأسفانه در برخی از اماکن مانند پاساژها، پروتکلهای بهداشتی به صورت کامل و جامع رعایت نمی‌شود که این امر موجب افزایش نگرانی مردم شده است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ تصریح کرد: پاساژ "علاالدین" و پاساژ "ارگ" که از اماکن صنفی پرتردد هستند بر اساس مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته پروتکلهای بهداشتی را به درستی رعایت نکرده که این امر احتمال افزایش شیوع این بیماری را در مردم افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه تذکرات لازم در جلسه با رؤسای اتحادیه به آنها ابلاغ شده است، تصریح کرد: مسئولان این پاساژها و سایر پاساژها دقت کنند اگر اصول بهداشتی از قبیل پاکسازی محیط، رعایت فاصله فیزیکی و ماسک زدن رعایت نشود احتمال تعطیلی آنها برابر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا وجود دارد.

وی بیان کرد: شهروندان عزیز باید درباره این موضوع آگاهی لازم را داشته و با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی از شیوع گسترده‌تر این بیماری جلوگیری و سلامتی خود و جامعه پیرامون خود را حفظ کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها