أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۵۵۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
شاخص بورس در شروع معاملات امروز با افت ۵۵ هزار واحدی به رقم ۱ میلیون و ۹۲۰ هزار واحد رسیده و در صورت تداوم روند نزولی، این هفته باید شاهد بازگشت شاخص به کانال ۱.۸ میلیون واحدی باشیم.
به گزارش پایگاه 598، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز شنبه (۲۵ مرداد) با افت ۵۵ هزار واحدی مواجه شد و این روند منفی همچنان ادامه دارد. در حال حاضر شاخص کل در رقم یک میلیون و ۹۲۰ هزار واحد قرار گرفته است.

شاخص هم‌وزن نیز با افت ۶۲۰۰ واحدی به رقم ۵۰۵ هزار واحد رسیده و تقریباً همه نمادهای شاخص‌ساز با افت ارزش سهام مواجه شده‌اند؛ به گونه‌ای که دو نماد «فارس» و «فملی» اثرگذاری به ترتیب ۶ و ۴ هزار واحدی در کاهش شاخص داشته و ارزش سهام هر دو نماد نیز منفی ۵ درصد بوده است.

گفتنی است روند منفی بودن بازار از هفته گذشته آغاز شد و با اعلام آغاز فروش اوراق سلف نفتی در بورس انرژی از فردا، احتمال افزایش شاخص در معاملات این هفته پیش بینی می‌شد؛ اما صف فروش در معاملات امروز بسیار فشرده بود و فشار عرضه سبب شده تا تقریباً همه نمادهای صنعتی در تابلوی امروز معاملات بورس، قرمزپوش باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها