کد خبر: ۴۷۵۶۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
تغییرات روی نیمکت بارسا؛
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد رونالد کومان فردا به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند امروز برای مذاکره با مدیران بارسلونا در ایالت کاتالونیا حضور یافته بود و منابع مختلف نزدیک به این باشگاه اطلاع دادند با شرایط فعلی، فردا او به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی خواهد شد.

 

بعد از شکست سنگین بارسلونا با هشت گل مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و حذف ناباورانه این تیم، دیگر جدایی کیکه ستین قطعی به نظر می رسد و اخبار حاکی از توافق بارسلونا برای همکاری با رونالد کومان برای فصل آتی است. البته هنوز جزئیاتی در رابطه با حضور سرمربی هلند روی نیمکت بارسلونا منتشر نشده، اما ممکن است او حتی هدایت لاله های نارنجی را در رقابت های یورو در سال آینده نیز بر عهده داشته و همزمان سرمربی بارسلونا نیز باشد.

 

رونالد کومان امروز در شهر بارسلون حضور داشت و با مدیران این باشگاه مذاکره کرد. اینگونه به نظر می رسد که توافقاتی نیر بین طرفین حاصل شده باشد و فردا نام او به عنوان سرمربی جدید بارسا معرفی شود.


نام گزینه های دیگری مانند گارسیا پیمنتا و مائوریسیو پوچتینو نیز به عنوان سرمربی های احتمالی بارسلونا مطرح شده بود، اما به نظر می رسد تصمیم در مورد کومان نهایی شده باشد. سالهاست نام این سرمربی هلندی به عنوان گزینه اول بارسلونا مطرح شده و حالا در نهایت زمان حضور او در نوکمپ فرارسیده است. رونالدو کومان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بارسلونا نیز محسوب می شود و اولین قهرمانی این تیم در اروپا با کاشته فوق العاده این بازیکن برابر سمپدوریا حاصل شد.

 

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها