کد خبر: ۴۷۵۷۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
چراغ سبز سامان برای حضور در ترکیه
سامان قدوس که در روزهای اخیر خبر پیشنهاد بشیکتاش به او منتشر شد در مصاحبه ای اعلام کرد که از این پیشنهاد استقبال می کند.
به گزارش پایگاه 598، سامان قدوس هنوز با آمیان قرارداد دارد اما حضور این تیم در لیگ 2 باعث شده تا آینده این ستاره گرانقیمت آمیان برای فصل آینده نامشخص باشد. در روزهای گذشته صحبت هایی از پیشنهاد بشیکتاش به هافبک تهاجمی تیم ملی ایران شنیده می شد. قدوس در مصاحبه ای که با یک رسانه سوئدی داشت از این موضوع ابراز خوشحالی کرده بود اما گفته بود:" برای اینکه واقعا خوشحال شوم پیشنهاد جذاب تری می خواهم." با این حال او امروز در مصاحبه دیگری که با سایت "صباح" ترکیه داشته از پیشنهاد بشیکتاش استقبال کرده است:"وقتی تیمی مانند بشیکتاش به شما علاقه‌مند باشد به طور حتم خوشحال می‌شوید. من نیز واقعا از این موضوع خوشحال هستم و منتظر پیشنهاد رسمی از آن‌ها هستم."


قدوس در این رابطه گفت:"در مورد تیم‌هایی که به جذب من علاقه دارند، اطلاعتی را از مدیربرنامه‌هایم دریافت می‌کنم و همچنین در روزنامه‌ها می‌بینم که تیم‌هایی به جذب من علاقه‌مند هستند اما  باید صبر کنیم و ببینیم چه تیم‌هایی به صورت رسمی پیشنهاد خود را ارسال می‌کنند."


او درباره اینکه آیا در لیگ2 فرانسه بازی خواهد کرد یا نه؟ گفت:"بازیکنان همیشه دوست دارند در بهترین تیم ها و بهترین لیگ‌ها بازی کنند. در فصلی که گذشت من به دلیل محرومیت و مصدومیت نتوانستم کیفیت واقعی خود را نشان دهم اما بعد از اتمام این دوره یک گل به مارسی زدم و بعد از آن نیز شیوع کرونا باعث شد بازی‌ها تعطیل شوند. "


این هافبک 26 ساله در ادامه گفت: "شاید امسال مجبور شوم در لیگ ۲ بازی کنم اما اگر پیشنهاد جالب و خوبی به من داده شود خوشحال می‌شوم که آمیان را ترک کنم."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها