کد خبر: ۴۷۵۸۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا نسبت به انتخاب رونالد کومان در بارسلونا بسیار خوشبین به نظر می رسد.
به گزارش پایگاه 598، یک حذف عجیب و غریب دیگر در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد کیکه ستین که در ماه ژانویه جانشین ارنستو والورده شده بود، از سمت خود برکنار شود. حالا اما بعد از گمانه زنی های فراوان درباره سرمربی جدید بارسا به نظر می‌رسد که طی ساعات آینده انتقال رونالد کومان به نوکمپ رنگ و بویی رسمی به خود خواهد گرفت.

 

اسطوره باشگاه بارسلونا یعنی ریوالدو اما نسبت به حضور رونالد کومان در بارسلونا خوش بین به نظر می رسد. او در این باره گفت: " بارسلونا قصد دارد بعد از اخراج کیکه ستین، رونالد کومان را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کند. من هنگام بازی برای بارسا با رونالد کومان کار کرده‌ام. این اتفاق زمانی رخ داد که او دستیار لوئیس فن‌خال بود بنابراین سرمربی جدید بارسلونا را به خوبی می شناسم.

 

کومان علاوه بر این که یک بازیکن موفق در بارسلونا بوده، از جمله سرمربیانی است که هنگام حضور به عنوان دستیار من چیزهای زیادی از او آموختم. او کارهای دشواری را در برخی باشگاه‌ها انجام داده و اخیراً این اتفاق در تیم ملی هلند رخ داد. به نظر من کومان گزینه مناسبی برای بارسلونا خواهد بود. با این حال مطمئناً کار دشواری پیش روی او خواهد بود و فکر می‌کنم که برای ارائه تاکتیک هایش به مدتی زمان احتیاج دارد."

 

ریوالدو در ادامه گفت: " من امیدوارم که کومان در اسرع وقت بتواند تیم را از شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ ریکاوری کند. بارسلونا در تابستان امسال تغییرات زیادی خواهد داشت؛ بازیکنانی می آیند و می روند. من امیدوارم که کومان در آینده تصمیمات خوبی بگیرد و در بارسلونا موفق شود. من معتقدم که کمان فرد مناسبی برای بهبود اوضاع خواهد بود."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها