کد خبر: ۴۷۵۸۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
آبی ها به بازی بدون کریمی و چشمی عادت ندارند
خبر مصدومیت علی کریمی و روزبه چشمی در فاصله یک هفته تا دربی نگرانی هواداران را در پی داشته است.
به گزارش پایگاه 598، قطعا هیچ خبری نمی توانست به اندازه خبر مصدومیت روزبه چشمی و علی کریمی صبح روز سه شنبه را به کام هواداران استقلال تلخ کند.


در حالیکه انتظار می رفت فرهاد مجیدی در دیدار با پیکان به بازیکنان اصلیش استراحت داده تا آنها را برای شهرآورد جام حذفی آماده کند، اما پس از اعلام ترکیب تیم برای آن مسابقه، تمام بازیکنان استقلال در ترکیب تیم حضور داشتند که سرانجام آن بازی، به مصدومیت کریمی و چشمی و اخراج دانشگر و باقری از تیم انجامید.


در آستانه دیدار با پرسپولیس، از اردوی استقلال خبر می رسد که مصدومیت کریمی جدی است و او قطعا دربی را از دست می دهد و وضعیت چشمی در روزهای نزدیک به بازی بررسی می شود ولی ممکن است او نیز بازی را از دست بدهد.


کریمی که در فصل قبل بازیهای زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، در این فصل هرگز دچار مصدومیت نشد و بجز 4 مورد، در همه دیدارهای استقلال حضور داشت که دلیل غیبت او در آن دیدارها نیز یا محرومیت به دلیل اخراج، یا سرماخوردگی و یا حضور در اردوی تیم ملی بوده و کریمی در بدترین زمان ممکن دچار اولین مصدومیت فصلش شد.


استقلال در این فصل در همه رقابت ها 36 بار به میدان رفته که تنها در 4 دیدار علی کریمی را به همراه نداشته و از این تعداد، فقط بازی جام حذفی مقابل فجرسپاسی دسته یکی را برنده شد که البته آن هم در وقت های اضافی بدست آمد. آنها بدون کریمی به الاهلی باختند که او به دلیل سرماخوردگی این بازی را غایب بود. به دلیل اخراج کریمی در دربی و بازی با فولاد، استقلال بدون این بازیکن در دو دیدار مقابل ذوب آهن و سایپا به نتیجه مساوی رسید.


در واقع استقلال در این فصل به بازی بدون کریمی عادت ندارد و در دیدارهایی که او حضور نداشته، نتایج ناامید کننده ای کسب کرده است. هواداران استقلال امیدوارند که خبر مصدومیت کریمی جدی نباشد و او به دربی برسد اما به نظر می رسد مصدومیت هافبک خلاق و خوش اخلاق آبی پوشان، جدی باشد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها