کد خبر: ۴۷۵۸۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
ویکتور فونت:
یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا از حالا مشخص کرده است که مربی مورد نظر او ژاوی هرناندز خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، پس از شکست سنگین 8-2 بارسا از بایرن، این باشگاه دستخوش تحولات زیادی شده است. دو روز پیش و پس از جلسه هیئت مدیره بارسلونا اعلام شد که انتخابات ریاست باشگاه ماه مارس 2021 برگزار خواهد شد. انتخاباتی که در آن شانس ویکتور فونت و نیز خوان لاپورتا بیشتر ارزیابی می شود.

پس از حذف تحقیرآمیز بارسا از لیگ قهرمانان، کیکه ستین از سمت خود برکنار شد و اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسا نیز روز گذشته به صورت توافقی کناره گیری کرد. ساعتی پیش نیز رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید معرفی شد.

 

 

 

ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در واکنش به انتخاب رونالد کومان گفت:« برنامه های من تغییر نخواهند کرد. برنامه هایی برای کوتاه مدت و درازمدت دارم و باید آن را پیاده کنم. هدفم این است که بارسا تیمی برنده تا سال 2030 داشته باشد. اگر من رئیس بارسا شوم کومان مربی بارسا نخواهد ماند و او را برکنار می کنم.»

 

 

 

 

فونت ادامه داد:« مربی مورد نظر من ژاوی هرناندز است  و او رهبر پروژه ام  در بارسا خواهد بود. البته باید از کومان تشکر کرد که در این شرایط سخت چالش هدایت تیم را قبول کرده است و برایش بهترین ها را آرزو می کنم. او شاید در دوران ریاست من هم نقشی البته در جایی غیر از نیمکت مربیگری بر عهده بگیرد. نباید فراموش کرد که کومان از اسطوره های بارسلوناست. با من از نایب رئیسان تا مربیان تیم های پایه دستخوش تحول خواهند شد.»

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها