کد خبر: ۴۷۵۸۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
در مصاحبه با بارسا تی وی
رئیس باشگاه بارسلونا در مورد جذب احتمالی لائوتارو مارتینز با خوشبینی بیشتری نسبت به جذب نیمار صحبت کرد.
در ماه های اخیر از نیمار و لائوتاور به عنوان اهداف نقل و انتقالاتی بارسا نام برده شده است اما جذب هر دو بازیکن با مشکلات و پیچیدگی های خاصی روبرو خواهد بود. جوزپ ماریا بارتومئو که این روزها به دلیل شکست 8-2 بارسا از بایرن تحت شدیدترین انتقادات است، در مصاحبه با بارسا تی وی و در مورد نیمار و لائوتاور صحبت کرد.

 

 

 

باشگاه‌های اینتر و بارسلونا چند ماه درباره انتقال لائوتارو به نوکمپ با یکدیگر مذاکره داشتند در نهایت بارسا حاضر نشد و در واقع به خاطر شرایط مالی‌اش نتوانست تنها شرط خرید مهاجم آرژانتینی اینتر که پرداخت 111 میلیون بند فسخ قرارداد او بود را در بازه زمانی کوتاه مدت تعیین شده در ماه ژوئن بپردازد. گفته می‌شود با وجود گذشتن مهلت پرداخت بند فسخ، بارسلونا همچنان در تلاش است تا اینتری‌ها را به فروش لائوتارو راضی کند.

 

 

 

بارتومئو در مورد لائوتاور با امیدواری صحبت کرد و گفت:« با اینتر برای لائوتارو مشغول مذاکره بودیم و سپس تصمیم بر این شد گفت و گو ها متوقف شود. پس از پایان کار اینتر در لیگ اروپا احتمالا مذاکراتی جدید را انجام دهیم. فعلا باید ببینیم چه خواهد شد و اینکه نظر و ایده رونالد کومان(سرمربی جدید بارسا) در مورد جذب مهاجم چه خواهد بود.»

 

 

 

 

رئیس باشگاه بارسلونا سپس به قضیه جذب نیمار اشاره کرد و گفت:« سال گذشته برای جذب نیمار تلاش هایی جدی داشتیم ولی نشد. نیمار امسال هم در فهرست فروش پی اس جی قرار ندارد و این البته طبیعی است. کاملا منطقی است که پی اس جی تمایلی برای فروش نیمار نداشته باشد. شرایط اقتصادی باشگاه هم پس از شیوع کرونا خوب نیست و ما 200 میلیون یورو ضرر کرده ایم.»

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها