کد خبر: ۴۷۵۸۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
الچرینگیتو مدعی شد باشگاه بارسلونا به لوئیس سوارز اعلام کرده که دیگر نیازی به این بازیکن ندارد و احتمالا پیشنهاد 15 میلیون یورویی آژاکس برای این ستاره اروگوئه ای را قبول خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، لوئیس سوارز یکی از بازیکنانی بوده که طی یکی دو فصل گذشته انتقادات زیادی نسبت به عملکردش مطرح شده است. در واقع بسیاری از هواداران بارسلونا معتقد هستند که این ستاره اروگوئه ای دیگر پا به سن گذاشته و نمی‌تواند کیفیت قبلی را ارائه دهد و بارسا باید برای او به دنبال جذب یک جایگزین مناسب باشد.

 

از طرفی با روی کار آمدن رونالد کومان به نظر می‌رسد که این سرمربی هلندی تغییر و تحولات زیادی را در بارسلونا به وجود خواهد آورد که احتمالا اولین آنها جدایی لوئیس سوارز خواهد بود چرا که حالا الچرینگیتو مدعی شده باشگاه بارسلونا به ستاره اروگوئه ای خود اعلام کرده که می تواند این باشگاه را ترک کند.

 

 

خوتا جوردی، یکی از کارشناسان شبکه الچرینگیتو در این باره گفت: " چند روز پیش برای لوئیس سوارز پیشنهادی به دست باشگاه بارسلونا رسید. باشگاه نیز اعلام کرده که به این پیشنهاد گوش خواهد داد چراکه این اعتقاد وجود دارد که ستاره اروگوئه ای دیگر نمی تواند در بارسا به کارش ادامه دهد. پیشنهاد از سوی تیم سابق سوارز یعنی آژاکس بوده و مبلغ آن 15 میلیون یورو است.

 

تنها مشکل بر سر عقد قرارداد لوئیس سوارز و آژاکس حقوق دریافتی این مهاجم به حساب می آید. در واقع به نظر می رسد که در صورت توافق شخصی باشگاه هلندی با سوارز، این انتقال قطعی خواهد شد."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها