أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۶۵۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
جدایی احتمالی نادری، انصاری و ربیع خواه؛
با خرید سعید آقایی، به نظر می‌رسد معادلات سمت چپ سرخ ها حل شده است.
به گزارش پایگاه 598، سرخپوشان پایتخت روز پرخبر و جنجالی را تجربه کردند؛ صبح امروز تجمع هواداران پرسپولیس در مقابل باشگاه با حضور تعدادی از طرفداران این تیم برگزار شد که با حضور یلوه، رسول پناه و البته دخالت پلیس این تجمع به پایان رسید.

 

اما پس از آن پرسپولیسی ها فعالیت نقل و انتقالاتی خود را به شکلی جدی و با حضور خود بازیکنان انجام دادند. در روزهای اخیر برخی مذاکرات و توافقات با ایجنت مهره های مورد نظر انجام شده بود و همین سبب شد تا سعید آقایی تنها یک ساعت پس از حضور در محل مذاکره، قرارداد را نهایی کند و پرسپولیسی شود.

 

 


با حضور این مدافع چپ سابق سپاهان و تراکتور که ترجیح داد تبریز را بدون امضای قرارداد با تی‌تی‌ها ترک کند و پرسپولیسی شود، به نظر می‌رسد حالا معادلات سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس حل شده است.

 

قرمزها در لیگ نوزدهم محمد نادری، محمد انصاری و محسن ربیع خواه را به عنوان مدافع چپ در اختیار داشتند که هر سه بازیکنان با مصدومیت مواجه شدند اما در مجموع پرسپولیسی ها سال خوبی را پشت سر گذاشتند.

 

با این حال پاره شدن رباط صلیبی انصاری و پایان قرارداد نادری سبب شد تا احتمال تغییرات در این سمت قوت گیرد و سرانجام گل‌محمدی ترجیح داد که آقایی را برای این پست انتخاب کند و او را به خدمت گیرد.

 

با حضور آقایی، همانطور که انتظار می‌رفت جدایی نادری قطعی خواهد شد و بعید است محسن ربیع خواه نیز در تیم پرسپولیس حفظ شود. حتی احتمال دارد انصاری که تا زمستان از میادین دور خواهد بود نیز از فهرست تیم گل‌محمدی کنار برود تا سعید آقایی به تنهایی در سمت چپ بماند.

 

این وظیفه ای سخت و سنگین برای آقایی خواهد بود و او که انگیزه زیادی برای حضور در پرسپولیس دارد، حالا امیدوار است که با نمایشی درخشان رضایت هواداران را جلب و سمت چپ سرخ ها را در مسابقات داخلی و آسیایی بیمه کند و روزهای خوب خود و پرسپولیس را ادامه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها