کد خبر: ۴۷۶۷۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
به نظر می‌رسد که تاتنهام به جذب فدریکو برناردسکی از یوونتوس علاقه مند است.
به گزارش پایگاه 598، فدریکو برناردسکی در نقل و انتقالات زمستانی تا آستانه جدایی از یوونتوس و پیوستن به بارسلونا پیش رفت اما نهایتاً توافق بین دو طرف حاصل نشد تا این ستاره ایتالیایی حداقل برای چند ماه دیگر در بیانکونری ماندگار شود.

 

 

 

با وجود منتفی شدن جدایی برناردسکی از یوونتوس در زمستان اما با این حال گفته می‌شود که او فصل پایانی حضور خود در تورین را پشت سر گذاشته و به احتمال فراوان در نقل و انتقالات تابستانی با این تیم خداحافظی خواهد کرد.

 

از طرف دیگر تانگوی اندومبله خرید تابستان گذشته تاتنهام از لیون، هرگز نتوانست در فصلی که گذشت انتظارات هواداران تیم لندنی را برآورده کند و بعد از اخراج مائوریسیو پوچتینو و روی کار آمدن ژوزه مورینیو کار برای او دشوارتر از قبل هم شد؛ موضوعی که باعث شده طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره جدایی این هافبک فرانسوی به گوش برسد.

 

 

 

 

حالا کالچیومرکاتو مدعی شده که باشگاه تاتنهام و ژوزه مورینیو به جذب فدریکو برناردسکی علاقه نشان داده اند و قصد دارند تانگوی اندومبله را با این بازیکن معاوضه کند. البته این منبع ادعا می‌کند که تاتنهام به جز هافبک ایتالیایی مبلغی را هم برای این معاوضه درخواست کرده که این موضوع با مخالفت بیانکونری روبرو شده است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها