کد خبر: ۴۷۶۷۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
بعد از شش سال در پرتغال اتفاق افتاد
مهدی طارمی پس از سال‌ها تمرینات پیش فصل منظمی را با تیمش پشت سر می‌گذارد.
به گزارش پایگاه 598، ستاره ایرانی تیم پورتو که در انتقالی جذاب و بزرگ راهی این تیم شد، حالا در تمرینات تیم آبی و سفید شرکت می‌کند تا برای فصل جدید پریمیر لیگای پرتغال آماده شود؛ این در حالی است که چنین اتفاقی یعنی تمرین پیش فصل، کمتر برای مهدی طارمی اتفاق افتاده بود.

 

طارمی فصل گذشته هم در لیگ پرتغال بود اما انتقالش به پورتو چنان به درازا کشید که تنها ۱۲ روز به شروع لیگ مانده و تمرینات بدنسازی نیز به پایان رسیده بود. او در اولین روز مرداد با ریوه اوه قرارداد بست و لیگ ۱۲ مرداد استارت خورد و شاید اگر این انتقال زودتر انجام می‌شد و طارمی سریع تر به ترکیب اصلی می‌رسید، او می‌توانست تعداد گل های بیشتری هم بزند.

 

یک سال قبل از آن مهاجم بوشهری استراحتی چند هفته ای را پس از جام جهانی ۲۰۱۸ تجربه کرد و از بخش اعظم تمرینات Pre-Season الغرافه جا ماند اما با این حال درخشش خوبی در لیگ قطر داشت.

سال قبل وی بازیکن پرسپولیس بود و چهارمین سال بازی در این تیم را تجربه می‌کرد. طارمی برای لیگ هفدهم نیز تمرین سفت و سختی را نداشت و پس از جلب رضایتش برای بازی در جمع سرخ ها، در آخرین روزهای اردوی اوکراین به این کشور رفت تا تمریناتش را استارت بزند.

 

برای لیگ شانزدهم اما اتفاقی عجیب تر رخ داد؛ این مهاجم گلزن در حالی نقل و انتقالات را سپری کرد که ناگهان در انتقالی شگفت آور راهی ریزه اسپور شد و بعد به پرسپولیس آمد تا از میانه های فصل، لیگ را استارت بزند.

 

 

آقای گل لیگ ایران و پرتغال، برای لیگ پانزدهم هم ماجرای خاص خود را داشت و در نهایت چند هفته مانده به لیگ با احمد نوراللهی به دفتر باشگاه رفت و پس از مذاکره با علی اکبر طاهری قراردادش را تمدید کرد. اما در لیگ چهاردهم او به همراه علی دایی در اردوی سرعین حضور داشت و حالا پس از ۶ سال دوباره تمرینات پیش فصل سفت و سخت را تجربه خواهد کرد؛ تمریناتی که البته شدت و کیفیت آن با تمرین تیم های ایرانی تفاوت های جدی خواهد داشت.

 

طارمی باوجود این غیبت مداوم در تمرینات پیش فصل، کمتر پیش آمده که حتی فصلی متوسط را داشته باشد و همیشه در ایران، قطر و پرتغال مهاجمی در قواره کسب کفش طلا بوده و حالا باید این روند را در پورتو حفظ کند؛ جایی که احتمال دارد از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها