کد خبر: ۴۷۶۷۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
کای هاورتز خرید جدید چلسی در اولین مصاحبه‌اش به عنوان بازیکن این تیم گفت فرانک لمپارد نقش مهمی در تصمیم او برای پیوستن به چلسی داشته.

به گزارش پایگاه 598، کای هاورتز پدیده 21ساله آلمانی دیروز رسماً به چلسی پیوست تا به جدیدترین خرید پنجره نقل و انتقالاتی شلوغ و پرخرج آبی‌های لندن تبدیل شود. هاورتز در اولین صحبتهای خود به عنوان بازیکن چلسی به ستایش فرانک لمپارد سرمربی این تیم پرداخت و گفت حضور لمپارد تاثیر مهمی بر تصمیم او برای پیوستن به چلسی داشته.

 

 

بعد از چندین ماه شایعه و گمانه زنی درباره مقصد آینده کای هاورتز او سرانجام قراردادی پنج ساله با

هاورتز بعد از امضای قرارداد در گفتگو با وبسایت چلسی گفت: " لمپارد نقش مهمی در تصمیم من داشت چون من زمانی که بازی می‌کرد شیفته او بودم و همیشه بازی‌هایش را تماشا می‌کردم. حالا هم فکر می کنم به عنوان مربی می توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم".

 

هاورتز در ادامه گفت: " فرانک لمپارد خیلی متواضع است. یک مرد بی‌نظیر که بی صبرانه منتظرم برایش بازی کنم و از او یاد بگیرم. فرانک وقتی بازی می‌کرد مثل من خصلت تهاجمی زیادی داشت و عاشق گل زدن بود. من هم عاشق گل زدنم و معتقدم فرانک می‌تواند در این مورد به من خیلی کمک کند. حتی در مسائلی که در آنها ضعف دارم هم فرانک می‌تواند کمک بزرگی برایم باشد. واقعاً بی صبرانه منتظرم که زیر نظر او بازی کنم".


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها