کد خبر: ۴۷۶۸۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
نیمه شب اتفاق افتاد
دو ستاره مطرح فوتبال در ساعت های اولیه بامداد یکشنبه با مسئولان استقلال دیدار کردند.
به گزارش پایگاه 598، مدیران باشگاه استقلال که بعد از فینال حذفی حسابی مورد انتقاد قرار گرفتند و صبح شنبه نیز با انبوهی از هواداران معترض جلوی ساختمان باشگاه مواجه شدند سریعا برای نقل و انتقالات دست به کار شدند.
از این رو مدیران استقلال شنبه شب در یکی از هتل های پایتخت مستقر شدند و مذاکره با برخی بازیکنان مد نظرشان را آغاز کردند.

 


اولین بازیکن سرشناسی که امشب به جلسه با سعادتمند و سایر مدیران استقلال رفت، وریا غفوری بود. کاپیتان آبی ها که بابت پرداخت نشدن مطالبات گذشته خود  از مدیران استقلال دلخور است، بعد از تماس سعادتمند حاضر شد امشب به هتل آزادی برود و با مسئولان باشگاه در این خصوص صحبت کند. جلسه غفوری و سعادتمند به مدت طولانی انجام شد و در نهایت توافقاتی به دست آمد که به نظر می رسد کاپیتان آبی ها به زودی به تمرینات برگردد. غفوری البته یکسال دیگر با استقلال قرار داد دارد و ناراحتی اش فقط به خاطر مطالباتش بود که به نظر می رسد قول های مناسبی در این خصوص دریافت کرده است.

 


اما بمب نقل و انتقالات استقلال بی تردید مذاکره شبانه با رشید مظاهری است؛ دروازه بان مطرح تیم ملی و فصل گذشته تراکتور ستاره ای بود که امشب به دیدار سعادتمندو مدیران استقلال رفت. مظاهری بعد از فسخ یکطرفه قراردادش با تراکتور امشب با مدیران استقلال پای میز مذاکره نشست و به نظر می رسد به توافقاتی نیز دست یافته است.


بی تردید پیوستن مظاهری به استقلال در شرایطی که هواداران این تیم نسبت به شرایط نقل و انتقالات و جدایی احتمالی چند ستاره دلخور هستند خبر خوبی محسوب می شود. همانطور که بازگشت وریا غفوری بعداز ماجراهای پیش آمده نیز اتفاق بزرگی برای آبی ها است که کاپیتان محبوب شان را دوست دارند.

 


البته غیر از مذاکره با غفوری و مظاهری مدیران استقلال با نفرات سرشناس دیگری نیز دیدار کردند. حضور آرش برهانی و حسرو حیدری دو ستاره سابق آبی ها و دیدار با مدیران استقلال در نوع خود جالب بود. این دو بازیکن سابق آبی ها احتمالا برای همکاری های بعدی با باشگاه به دیدار سعادتمندو همکارانش رفتند اما هنوز خبر رسمی در این خصوص منتشر نشده است.

 


ضمن اینکه سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد هم در هتل محل مذاکره استقلالی ها حضور داشت و خوش و بش گرمی با برخی مسئولان باشگاه آبی پوش داشت.


همچنین رسول خطیبی سرمربی کنونی آلومینیوم اراک هم در این هتل حضور دارد و او نیز که شایعه حضور موقتش روی نیمکت استقلال وجود داردبا برخی مسئولان استقلال دیدار کرد و صحبت هایی را نیز انجام داد.

 

 

شاهین طاهرخانی مدافع میانی استقلالی ها دیگر بازیکنی بود که شب گذشته مذاکراتی طولانی با مدیران استقلال داشت و نزدیکی های دو بامداد روز یکشنبه بود که محل مذاکرات با مدیران استقلال را ترک کرد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها