کد خبر: ۴۷۶۹۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
مدیر ورزشی PSG
مدیر ورزشی PSG می‌گوید این باشگاه فرانسوی در زمانی که احتمال جدایی از بارسا قوت گرفته بود وسوسه شد تا برای به خدمت گرفتن ابرستاره آرژانتینی اقدام کند.
به گزارش پایگاه 598، لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن می‌گوید زمانی که مسی اعلام کرد قصد جدایی از بارسلونا را دارد این باشگاه فرانسوی وسوسه شد برای جذب او تلاش کند. اما در نهایت مسی در روزهای اخیر اعلام کرد از تصمیم قبلی خود صرفنظر کرده و در بارسا خواهد ماند.

 

 

صحبتهای لئوناردو در حالی مطرح می‌شود که در همان روزهایی که شایعات درباره جدایی مسی از بارسا به اوج رسیده بود از منچسترسیتی به عنوان محتمل‌ترین گزینه او یاد می‌شد. اما حالا PSG می‌گوید این باشگاه هم برنامه‌هایی برای به خدمت گرفتن مسی تدارک دیده بوده.

لئوناردو در این باره گفت: " با شرایط اقتصادی امروز در دنیا و در فوتبال جذب ستاره‌ای مثل مسی واقعاً پیچیده است. ولی وقتی به ما گفته شد که مسی قصد ترک بارسا را دارد وسوسه شدیم. آدم در این شرایط از خودش می‌پرسید وای، یعنی چنین چیزی ممکن است؟ چون کسی مثل مسی آنقدر بزرگ است که نمی‌توان در چنین شرایطی به او فکر نکرد".

 

 

مدیر ورزشی PSG در ادامه گفت: " از الان راجع به آینده نمی‌توان صحبت کرد. دیوید بکام در روزهای پایانی فوتبالش در PSG بود. ولی آیا مسی هم ممکن است در نهایت از پاریس سر در بیاورد؟ من نمی دانم. در فوتبال وقتی امکانش باشد دو طرف پشت میز می نشینند و مذاکره می کنند".

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها