أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۷۰۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام ناصر رفیعی در حاشیه تفسیر سوره حجرات در جامعةالمصطفی العالمیه شهر قم، گریزی به حاشیه‌های این روزها و جعل و استفاده ابزاری از دین توسط افرادی که هدفی جزء خودنمایی و جذب مخاطب ندارند، زد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی روز شنبه پانزدهم شهریورماه در حاشیه تفسیر سوره حجرات در مدرسه امام خمینی(ره) جامعةالمصطفی العالمیه شهر قم، گریزی به حاشیه‌های این روزها و جعل و استفاده ابزاری از دین توسط افرادی که هدفی جزء خودنمایی و جذب مخاطب ندارند، زد و اظهار داشت: امروز برخی در کشور نقد و سوال را با هتاکی و مسئولیت گریزی اشتباه گرفتند.

استفاده ابزاری از تاریخ و حمله به ارزش‌های دینی انجام می‌دهد. آقا حر را واسطه قرار می‌دهد و برای تبلیغ اسلام رحمانی در حالی که خود با خشونت این حرف‌ها را می‌زند و در این میان به صداوسیما، به مسئولین و سرتاپای نظام هجمه می‌کند.

وی افزود: اولاً اینکه داد و فریاد می‌کنید و می‌گویید برید کنار، شما از فلانی بدتر هستید، با این حرف‌هایتان جور در نمی‌آید. ثانیا چرا نمی‌گویید عبیدالله حر جحفی به چه دلیل از کاروان امام حسین جدا شد؟ زیرا او امتیاز می‌خواست و امام حسین نپذیرفت.

از کسی که مانده و می‌گوید خوب کردم و پیشمان هم نیست، دفاع می‌کنید. او با حر فرق دارد. از کسی دفاع می‌کنید که عذرخواهی کوچکش نمی‌کند. حر گردن کج کرد و گفت: توبه من را می‌پذیری؟ 
رفیعی با بیان این‌که متاسفانه حوزه نیز پاسخی به افرادی نظیر آقامیری نمی‌دهد، افزود: من این تفکر [آقامیری] را از داعش خطرناک‌تر می‌دانم.

حسن آقامیری در یکی از سخنرانی‌های خود در ماه محرم با اشاره به توبه حر بن ریاحی محضر امام حسین(ع)، حملاتی را به مسئولین و نظام جمهوری اسلامی به خاطر طرد بعضی از چهره‌های هنری بدسابقه قبل از انقلاب صورت داده بود.

فیلم این پاسخ را اینجا ببینید:




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها