أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۷۰۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان به علت کوبیدن توپ به داور خط در میانه مسابقه خود در مرحله یک هشتم نهایی اوپن آمریکا، با تصمیم ناظر بازی از ادامه بازی محروم شد و از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش پایگاه 598، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان به علت کوبیدن توپ به داور خط در میانه مسابقه خود در مرحله یک هشتم نهایی اوپن آمریکا، با تصمیم ناظر بازی از ادامه بازی محروم شد و از دور مسابقات کنار رفت.

جوکوویچ که در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف پابلو کارنبو بوستا رفته بود پس از اینکه در گیم یازدهم از ست اول سرویس خود را از دست داد و ۶-۵ عقب افتاد، موقع حرکت به سمت صندلی، توپ اضافه‌ای را که در اختیار داشت از جیبش خارج کرد و با یک ضربه نه چندان محکم به سمت عقب زمین زد که تصادفا با گردن داور خط برخورد کرد.

به دنبال این حادثه ناظر مسابقه در زمین حاضر شد و پس از گفت‌وگوی طولانی با جوکوویچ در نهایت او را از بازی اخراج کرد.

بر اساس قوانین مسابقات گرند اسلم ناظرین برگزاری این اجازه را دارند تا در صورت رخ دادن چنین حوادثی که منجر به صدمه دیدن افراد می‌شود بازیکن خاطی را از ادامه مسابقات محروم کنند.


به این ترتیب، جوکوویچ که در فصل ۲۰۲۰ هیچ شکستی را متحمل نشده بود و بخت اصلی قهرمانی در اوپن آمریکا محسوب می‌شد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.


لینک دانلود







منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها