کد خبر: ۴۷۷۳۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
محمد صلاح با درخشش در دیدار دیشب لیورپول مقابل لیدز موفق شد یکی از رکوردهای تاریخی لیگ برتر که پیشتر در اختیار وین رونی قرار داشت را بشکند.
به گزارش پایگاه 598، محمد صلاح در اولین بازی فصل لیورپول درخششی استثنایی داشت و موفق شد برای قرمزهای آنفیلد سه گل به ثمر برساند و مهمترین نقش را در پیروزی 4-3 شاگردان یورگن کلوپ بر لیدز تازه صعود کرده بازی کند. ولی این درخشش صلاح علاوه بر پیروزی لیورپول یک دستاورد دیگر هم برای او داشت. شکستن یک رکورد لیگ برتر که پیش از این در اختیار وین رونی اسطوره منچستریونایتد قرار داشت.

 

 

وقتی سوت پایان بازی به صدا در آمد منابع خبری اعلام کردند لیورپول در 35 بازی اخیر خود که صلاح در آنها گلزنی کرده همیشه به پیروزی رسیده. به این ترتیب رکورد جدیدی به نام صلاح ثبت شد تا رکورد قبلی که در اختیار وین رونی بود از درجه اعتبار ساقط شود.


این رکورد پیشتر در اختیار رونی بود و منچستریونایتد در زمان حضور او در این تیم موفق شده بود در 34 بازی با گلزنی رونی به پیروزی برسد. آمار جدید صلاح یعنی اینکه لیورپول در 35 بازی اخیری که پای صلاح به گلزنی باز شده هرگز شکست نخورده یا به تساوی رضایت نداده و حتماً پیروز شده است.

 

 

البته سه گلی که صلاح به ثمر رساند یک رکورد دیگر را هم به نام او ثبت کرد. صلاح حالا بعد از 32 سال اولین بازیکن لیورپول است که موفق به هت تریک می شود. آخرین لیورپولی که موفق شده بود در اولین بازی فصل برای لیورپول هت تریک کند جان آلدریج در فصل 1988-1989 بود که در بازی مقابل چارلتون دست به چنین کاری زده بود.

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها