کد خبر: ۴۷۷۵۳۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
نتایج یک بررسی جدید، آمار شوک‌آوری را از شکست تلاش‌های واشنگتن و تل‌آویو در القای افسانه هولوکاست به اذهان عمومی در آمریکا ارائه کرد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از روزنامه گاردین، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد دو سوم از جوانان آمریکایی چیزی درباره افسانه هولوکاست نمی‌دانند.

این روزنامه انگلیسی این سطح از انکار در خصوص افسانه هولوکاست را شوکه آور توصیف کرد و نوشت نتایج این بررسی نشان می‌دهد از هر ده آمریکایی، یک نفر معتقد است هولوکاست ساخته و پرداخته ذهن یهودیان است. بنا به نتایج این بررسی، ۲۳ درصد از بزرگسالان در آمریکا هولوکاست را افسانه‌ای بیش نمی‌دانند و می‌گویند در این باره اغراق شده است. همچنین ۱۲ درصد از بزرگسالان آمریکایی نیز اعلام کردند حتی یک بار در طول عمرشان نام این حادثه را نشنیده اند.

رژیم صهیونیستی و کشور‌های غربی مدعی هستند که در جریان جنگ جهانی دوم ارتش آلمان نازی دست به کشتار ۶ میلیون یهودی زده است. این افسانه دستاویز صهیونیست‌ها برای تشکیل دولت جعلی در سرزمین‌های مادری فلسطینیان و تحمیل جنایات چند دهه‌ای علیه آن‌ها شد.

اما واقعیت عیان آنکه نتایج این بررسی تازه خود گواه شکست تلاش‌های غرب و رژیم صهیونیستی برای القاء مفاهیم داستان ساختگی افسانه هولوکاست در اذهان عمومی است. این بررسی به خوبی اثبات کرد تقلا‌های صهیونیست‌ها برای تحریف تاریخ در میان افکار عمومی آمریکا چندان موفقیت آمیز نبوده است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها