أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۷۷۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
مصاحبه با «رادیو فردا» و گل‌به‌خودی «احمدی‌نژاد»؛
روزگاری رسانه های دنیا هوش و ذکاوت محمود احمدی نژاد را در گفت و گو با لری کینگ، مجری مطرح آمریکایی در دولت نهم ستایش می‌کردند؛ اما امروز گویا همه چیز «اشتباهی» شده است؛ مثل آرزوی موفقیت رئیس‌جمهور سابق برای گلناز اسفندیاری در پایان مصاحبه با رادیو فردا!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در روزهای اخیر، گفت و‌گوی محمود احمدی نژاد با رسانه ضد ایرانی رادیو اروپای آزاد، واکنش های فراوانی را به دنبال داشته است.


اگر چه احمدی‌نژاد سابقه مصاحبه با رسانه های خارجی و حتی رسانه‌های فارسی زبان غربی همچون ایندیپندنت فارسی را هم داشته است، اما گفت‌گوی اخیر وی با رسانه ای که رادیو فردا از زیر مجموعه های آن است و از دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی بوده و همچنین مواضع منفعلانه رئیس جمهور سابق، جای هیچ توجیهی را باقی نگذاشته است.

احمدی‌نژاد در حالی با بخش فارسی رادیو اروپای آزاد -که همان رادیو فردا است- مصاحبه کرده است که این رسانه در طول ۱۸ سال گذشته، در جهت تخریب و توهین جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و عملا بازوی رسانه‌ای دولت آمریکا برای توجیه آشوب‌ها، جنگ افروزی‌ها و تحریم ها علیه ملت ایران بوده است.

آنچه که بیش از همه مخاطبان را دچار ناراحتی و البته تعجب کرد، مواضع و پاسخ‌های منفعلانه رئیس جمهور سابق در پاسخگویی به سوالات سراسر خشم و کینه گلناز اسفندیاری، خبرنگار سلطنت طلب رادیو فردا بود تا عملا این گفت و گو را به عقده‌گشایی یک ضدانقلاب در برابر یک مسئول جمهوری اسلامی بدل کند.

مهدی عامری، فعال رسانه‌ای در خصوص این مصاحبه نوشت:

اینکه احمدی نژاد با رادیو فردا مصاحبه کرده با طبع و سلیقه من نمی سازد. اما فارغ از این بحث محتوای مصاحبه است که هیچ آورده ای برای احمدی نژاد ندارد.

خبرنگار عصبانی رادیو فردا، مصاحبه به رنگ و بوی زرد و ابتذال می دهد و از فیلترشکن و معلم زبان احمدی نژاد سوال می کند. از شبهات تکراری سخیف مانند خس و خاشاک می پرسد و سوالات تکراری که با یک جستجوی ساده می شود پاسخ آنها را یافت.

من البته این را آورده نمی دانم چون رادیو فردا معلوم الحال است.
او در برابر سوالاتی مانند چرایی مصاحبه به رادیو فردا، ماجرای آبان، برخورد با خبرنگاران خارجی توسط وزارت اطلاعات و... هم لایی کشید. او استاد این کار است اما همیشه در برابر این مدل جاخالی دادنها یک برگ برنده رو می کرد که امروز از او ندیدیم.

احمدی نژاد کم مصاحبه خارجی نداشته است، اما آنها هیچگاه این طور بی فایده نبوده است. او هیچ حرف جدید و رو به جلو نزد و ١٣ دقیقه وقتش را تلف مصاحبه ای زرد کرد.
به هر حال مصاحبه او با رادیو فردا ما را یاد دیروز او نمی اندازد.

عقده گشایی‌های رادیو فردا در برابر رئیس‌جمهور سابق تنها به این گفت و گو خلاصه نشد و در گزارشی پس از انجام مصاحبه، با ادبیاتی تخریب‌گرایانه، محمود احمدی نژاد را فردی «بی اطلاع» خواند که همه چیز را «تکذیب» می‌کند تا این مصاحبه عملا یک گل به خودی برای احمدی نژاد ثبت شود.


روزگاری رسانه های دنیا هوش و ذکاوت محمود احمدی نژاد را در گفت و گو با لری کینگ، مجری مطرح آمریکایی در دولت نهم ستایش می‌کردند؛ اما امروز گویا همه چیز «اشتباهی» شده است؛ مثل آرزوی موفقیت رئیس‌جمهور سابق برای گلناز اسفندیاری در پایان مصاحبه با رادیو فردا!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها