أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۸۰۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۲ مهر ۱۳۹۹
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما محکم و با ثبات قدرت‌افزایی می‌کنیم، گفت: نیروی دریایی ما از سطح دریا فاصله گرفته و امروز یک قدرت دریایی هواپایه با ترکیبی از پهپادها و بالگردها و هواپیماهای آب نشین است.
به گزارش پایگاه 598، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم الحاق پهپادها و بالگردها به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس، اظهار داشت: آمریکا دست از استراتژی توسعه طلبانه بر نداشته است و در پی تحمیل اراده خود به دیگر کشورها است که این خود دشمن ساز است و نشان می‌دهد رهبران این کشور فاقد عقل سیاسی و دچار انفعال و زوال تدبیر شده اند.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا می‌گوید می خواستم رئیس جمهور سوریه را ترور کنم، این یعنی پایان فصل سیاسی یک قدرت که بخواهد آشکارا رئیس جمهور قانونی یک کشور را ترور کند. آنها حکام رژیم های مرتجع را با صهیونیست ها پیوند می‌دهند تا امت اسلامی نسبت به آنها متنفر بشوند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: آیا مقامات آمریکایی امروز می توانند به تنهایی در یکی از خیابان‌های کشورهای اسلامی رفت و آمد کنند؟ نمی توانند چون همه ملت ها علیه آنها هستند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما ایستاده ایم و هر روز قدرتمندتر می‌شویم، تاکید کرد: آثار و زوایای نفوذ معنوی انقلاب تا شرق مدیترانه و شمال آفریقا قدرت ساخته است و این قدرت ها امروز عمل می‌کنند.

وی گفت: به عنوان یک سرباز کوچک در کرانه خلیج فارس اعلام می‌کنم که ما پیروزیم؛ به برکت صبر ملت‌مان و هدایت های امام انقلاب‌مان پیروزیم. ملت ما در برابر دلار و طلا و یورو و جذبه قدرت‌های سیاسی، تردید به خود راه نمی دهد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه آمریکا امروز نقطه نفرت مردم عالم است و حتی شهروندان آمریکایی هم امروز مرگ بر آمریکا می گویند، تصریح کرد: در آمریکا امروز چیزی جز دود، آتش، فقر، تبعیض نژادی و دو قطبی شدن و از بین رفتن آزادی نمی بینیم.

فرمانده کل سپاه گفت: در نقطه مقابل ما اینجا محکم و با ثبات قدرت می‌افزاییم و هرگز متوقف نمی‌شویم و برد سلاح هایمان را می افزاییم. به عمق دریانوردی مان ژرفا می بخشیم. نیروی دریایی ما از سطح دریا فاصله گرفته و امروز یک قدرت دریایی هواپایه با ترکیبی از پهپادها و بالگردها و هواپیماهای آبنشین است. رشد ما در زیر سطح دریا هم فرود می رود و آنجا هم قدرت داریم و در سطح، زیر سطح و بالای سطح هم قدرت می افزاییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها