کد خبر: ۴۷۸۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
نامزد ریاست جمهوری مصر/
نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری مصر تأکید کرد که در صورت پیروزی در انتخابات صادرات گاز مصر به اسرائیل را قطع و از مقاومت فلسطینی حمایت و محاصره نوار غزه را لغو خواهم کرد.

"حمدین الصباحی" نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری مصر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره، با اشاره به کناره‌گیری برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصر پس از معرفی "خیرت الشاطر" به عنوان نامزد جماعت اخوان المسلمون در این انتخابات تاکید کرد که هیچ‌گاه به موضوع کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی فکر نکرده است.

الصباحی در ادامه افزود: این حق هر جریان و گروه و جماعت مصری از جمله اخوان المسلمون است که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت و نامزدی از سوی خود معرفی کنند، همانگونه که مردم مصر هم در ریختن آرای انتخاباتی خود به صندوق‌ها آزاد هستند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر تاکید کرد که در صورت پیروزی در انتخابات صادرات گاز مصر به اسرائیل را قطع  و از مقاومت فلسطینی حمایت و محاصره نوار غزه را لغو خواهم کرد و اینها مواردی نیست که در پیمان کمپ دیوید به آنها پرداخته شده باشد.

وی در ادامه افزود: من با اسرائیل به جنگ نخواهم پرداخت، برنامه‌های من برای ریاست جمهوری بر مبارزه با عقب‌ماندگی و فقر و بیداری و مبارزه با اسرائیل نه جنگ با آن استوار است. 

الصباحی افراط گرایی در تبلیغات که جریان سلفی‌ها و اخوان المسلمون دست به آن می‌زنند، را عاملی دانست که روزی به سلاحی علیه آنها تبدیل خواهد شد، چراکه مردم مصر خواهان چنین تبلیغا گسترده‌ای نیستند.

وی در ادامه این سوال را مطرح کرد که آنها واقعا این همه اموال را از کجا می‌اورند تا صرف هزینه تبلیغات انتخاباتی خود کنند و همین موضوع موجب می‌شود تا مردم در نیت واقعی آنها یعنی خدمت به کشور شک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها