کد خبر: ۴۷۸۶۲
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۱۶ فروردين ۱۳۹۱

مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دلایل شکست استقلال برابر الجزیره و احتمال شانس این تیم برای صعود، صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: چه طور شد که در ورزشگاه آزادی باختید؟

فوتبال برد و باخت دارد. مگر الریان، نسف قارشی را نبرد؟ ما هنوز هم امید داریم و تیم دوم گروه هستیم اما متاسفانه یک سری در حال حاشیه سازی هستند که ما ترسو بودیم.

فارس: یعنی استقلال خوب بازی کرد؟

من از شما سؤال می‌پرسم الجزیره به جز آن دو موقعیت چند فرصت گل داشت؟ ما 5 موقعیت صد در صد گل را از دست دادیم. وظیفه دارم به عنوان کاپیتان حرف دل همه بازیکنان را بزنم. زمانی که قهرمان می‌شویم و زمانی که بازی را می‌بازیم رختکن تیم‌مان هیچ فرقی با هم ندارد.

فارس: منظورت چیست؟

چه معنی می‌دهد که هواداران به ما بگویند بی‌غیرت؟ کدام یک از بازیکنان استقلال بی‌غیرت بودند؟ مگر مهدی رحمتی ستاره بازی با ملوان نبود؟ چرا آن زمان هیچ کس حرفی نزد؟ نه به خاطر اینکه حالا فیکس استقلال هستم اما این حرف را می‌زنم چون مربی‌مان مظلوم است. امروز همه با هم در تمرین باخت را پذیرفتیم و قبول کردیم شکست تقصیر همه بود نه یک نفر اما اگر به خاطر مسائل مالی و پول این انگ‌ها را به ما زدند، اشتباه کردند. چون هیچ کس به خاطر پول حاضر نیست، کم کاری کند. واقعا هنوز هم نمی‌دانم چرا با قهرمانی در جام حذفی که یک ماه هم نگذشته، بی‌غیرت لقب گرفتیم.

فارس: پس از هواداران دلخوری؟

توقع داشتیم بعد از قهرمانی جام حذفی برای ما جشن کوچکی در استادیوم بگیرند اما تماشاگران حتی به بازیکنان ما نگاه هم نکردند. پرسپولیس با آن وضعیتی که در این فصل داشت برای بازی آسیایی‌اش 80 هزار نفر به ورزشگاه می‌روند و AFC برایشان پیام تبریک می‌فرستد اما تماشاگران ما اینگونه برخورد می‌کنند. پس از دربی که متحمل شکست شدیم، فقط یک بازی را باخته‌ایم اما ببینید چه بلایی سر ما آوردند. همه در خصوص شکست‌مان نظر می‌دهند.

فارس: اما فتح‌الله‌زاده هم ناراحت بود...

من از فتح‌الله‌زاده هم ناراحت هستم. چرا برهانی باید جریمه شود؟ اگر قرار است آرش جریمه شود همه بازیکنان را جریمه کنند، به خدا قسم هیچ کس ناراحت نمی‌شود. ما اولین تیم صعود کننده به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد هستیم و این گونه رفتارها اصلا در شان ما نیست.

فارس: روی گل دوم چقدر خودت را مقصر می‌دانی؟

من هم مقصر بودم. هنگامی که پاس دادم هیچ کس عقب نبود و توپ داخل دروازه رفت. اصلا من مقصر؛ چه چیزی عایدتان می‌شود. من می‌گویم فوتبال برد و باخت دارد و همه باید همه چیز را ببینند، نه فقط شکست‌ها را.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها