کد خبر: ۴۸۰۱۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۱۴ آبان ۱۳۹۹
۷ گل در ۱۰ بازی اول برای مرسی ساید
دیوگو ژوتا مهاجم پرتغالی لیورپول با هت‌تریک در پیروزی دیشب مقابل آتالانتا قدم دیگری در روند درخشش بی‌نظیر خود با پیراهن مرسی سایدی‌ها برداشت.
به گزارش پایگاه 598، لیورپول دیشب در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خانه آتالانتا در منطقه برگومی ایتالیا رفت تا با این حریف ایتالیایی دیدار کند. شاگردان یورگن کلوپ در این بازی عملکردی عالی داشتند و با اقتدار موفق شدند حریف را 5-0 از پیش رو بردارند. اما ستاره اصلی بازی دیشب دیوگو ژوتا بازیکن پرتغالی جدید مرسی سایدی‌ها بود که سه بار دروازه آتالانتا را باز کرد.

 

علاوه بر ژوتا محمد صلاح و سادیو مانه هم دو بار برای لیورپول گلزنی کردند تا بازی در نهایت با پیروزی 5-0 لیورپول به پایان برسد. شاگردان کلوپ حالا به 9 امتیاز از سه بازی حداکثر امتیازها را در لیگ قهرمانان بدست آورده و با اقتدار صدرنشین گروه D هستند.

 

 

ژوتا از ماه سپتامبر و از باشگاه ولوز به لیورپول ملحق شده و تا کنون 10 بازی برای تیم یورگن کلوپ انجام داده. ولی همین 10 بازی نشان داده که این مهاجم پرتغالی در مرسی‌ساید آینده درخشانی خواهد داشت. دیوگو ژوتا از این 10 بازی تا کنون 5 بار در لیگ برتر‌، دو بار در جام اتحادیه و 3 بار در لیگ قهرمانان اروپا برای تیم کلوپ به میدان رفته است.

 

آمار گلزنی ژوتا در این بازی‌ها درخشان بوده. ژوتا در 5 بازی خود در لیگ برتر برای لیورپول سه گل به ثمر رسانده. اما درخشش ستاره پرتغالی در لیگ قهرمانان از این هم بیشتر بوده. او تنها در سه بازی در این رقابتها چهار بار دروازه حریفان را باز کرده. آمار 7 گل زده در 10 بازی اول نشان می‌دهد که ستاره پرتغالی شروع کار خود در لیورپول را با چه اقتداری آغاز کرده.

 

 

گفته می‌شود درخشش ژوتا باعث شده تا یورگن کلوپ به این نتیجه برسد که او حتی می‌تواند بهتر از مهاجم محبوبش فیرمینو برای لیورپول مثمرثمر باشد. البته کلوپ بعد از بازی دیشب این ادعا را رد کرد و گفت با اینکه از درخشش استثنایی ژوتا بسیار خوشحال است ولی معنایش این نیست که بابی فیرمینو را از نقشه هایش کنار گذاشته. کلوپ حتی گفت که اگر فیرمینو نبود لیورپول اصلاً در لیگ قهرمانان حضور نداشت.

 

 

ژوتا در بازی قبلی لیورپول که شنبه این هفته مقابل وستهام برگزار شد هم ستاره درخشان لیورپول بود و در دقیقه 85 گل پیروزی بخش را به ثمر رساند تا در این هفته در دو بازی مهمترین نقش را در دو پیروزی تیمش بازی کرده باشد.

 

 

ژوتا در بازی قبلی شاگردان کلوپ در چمپیونزلیگ در مقابل میتیلند دانمارک هم گلزنی کرده بود. در همان هفته ژوتا در جریان پیروزی 2-1 لیورپول مقابل شفیلد هم یک گل زده بود. جالب اینجا است که گل دیگر لیورپول در آن بازی هم توسط روبرتو فیرمینو به ثمر رسید. به این ترتیب ژوتا در دو هفته اخیر در همه بازی‌های لیورپول گلزنی کرده و این نشان می‌دهد که ستاره گلزن جدیدی در تیم یورگن کلوپ ظهور کرده است.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها