کد خبر: ۴۸۰۲۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۱۵ آبان ۱۳۹۹
امامی راد خبر داد:
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از تدوین طرحی در کمیسیون آموزش با موافقت تمامی اعضا برای تعیین تکلیف متولی مهدهای کودک خبر داد و گفت: در این طرح آموزش و پرورش به عنوان متولی مهدهای کودک تعیین شده است.
مهدکودک

به گزارش پایگاه 598، حسین امامی راد درباره طرح تعیین تکلیف مهدهای کودک که در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دست تدوین است، اظهار کرد: پس از تأکیدات رهبر معظم انقلاب این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و همه اعضای کمیسیون به اتفاق به این نتیجه رسیدند که با تدوین طرحی متولی مهدهای کودک مشخص کنند.

مهدهای کودک مراکز آموزشی هستند نه خدماتی

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز، گلبهار و گلمکان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه مهدهای کودک مراکز آموزشی هستند نه خدماتی، افزود: بر همین مبنا کمیسیون نشستی با حضور رئیس سازمان بهزیستی و وزیر آموزش و پرورش برگزار کرد و وظایف و چالش ها در این حوزه احصا شد.

وی تصریح کرد: نهایتا کمیسیون به این نتیجه رسید که  طرحی برای ساماندهی و اجماع مهدهای کودک زیر نظر آموزش و پرورش تدوین کند تا مجوز فعالیت مهدهای کودک نیز با نظر آموزش و پرورش صادر شود و نظارت بر مهدهای کودک نیز از طریق آموزش و پرورش انجام گیرد.

حسین عباس‌زاده امامی

 

اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای نظارت بر مهدهای کودک

امامی راد با بیان اینکه شاکله شخصیت دانش آموز در همان دوران مهد کودک و پیش دبستانی شکل می‌گیرد، ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش اعلام آمادگی کرد تا متولی ساماندهی مهدهای کودک باشد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از اتمام کار این طرح با کمک مرکز پژوهش های مجلس در کمیسیون آموزش خبر داد و افزود: این طرح در اسرع وقت به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها